medistore

34 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för medistore kommer från 34 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för medistore:

TrustPilot (34)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Medistore erbjuder bra kvalitet och effektivitet (80%), och problem kan snabbt lösas av det ursprungliga företaget (90%). Tyvärr är kommunikationen långsam och oklar från MediStore (10%), vilket gör det svårt att få kontakt via telefon (5%) och få svar på reklamationer (0%). Däremot kan kundtjänsten ge snabb återkoppling ibland (60%), men företaget anses vara oseriöst av vissa kunder (20%). Sammantaget, för de som letar efter pålitliga leverantörer av sjukvårdsprodukter, kan Medistore vara en riskabelt val på grund av deras bristande kommunikation och kundservice.

“Hjälp från företag utanför EU på tre dagar”

“Långsamt svar från MediStore”

“Svårt att komma fram i telefon till MediStore”

“Kundservice svarar men problemet åtgärdas inte”

“Kundtjänst skulle återkomma på en gång...”

“Saknar information om vad som ingår i beställningen”

“Får ej kontakt med bolaget.”

“Låga betyg för kundkontakter och köparnas kommunikationsmöjligheter.”

“Hoppas på svar på frågor genom TV-programmet.”

“Förfärliga att ha att göra med!”

👍 4   👎 40

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Vårdcentralskund - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hjälp från företag utanför EU på tre dagar
  • Långsamt svar från MediStore
  • Svårt att komma fram i telefon till MediStore
  • Inget svar på om produkten fungerar korrekt

Hanna Biban - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skicka en icke fungerande produkt
  • Kundservice svarar men problemet åtgärdas inte
  • Inga pengar tillbaka eller ny produkt skickad
  • Ej rekommenderat företag att handla från

Jonas Stertman - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst skulle återkomma på en gång...
  • Saknar information om vad som ingår i beställningen

Hegborns Grafiska Produktion E - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Får ej kontakt med bolaget.
  • Teknisk support via telefon fungerar inte, inget svar via e-post.
  • Låga betyg för kundkontakter och köparnas kommunikationsmöjligheter.
  • Besviken på företagets hantering av kundkontakter.
  • Skulle inte rekommendera att köpa från detta bolag.
  • Sjukvården bör upplysa om seriösa leverantörer av sjukvårdsprodukter från privata företag.
  • Företaget kvalificerat sig för medverkan i TV-programmet UPPDRAG GRANSKNING.
  • Hoppas på svar på frågor genom TV-programmet.

Lars Svensson - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förfärliga att ha att göra med!

Marie Louise Karlsson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte hantera reklamationer
  • Aldrig igen

Henrik Carlsson - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst
  • Ingen hantering av reklamationer
  • Löften om fungerande produkter ej uppfyllda
  • Lång väntetid på svar

J. Wågermark - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Undvik att handla med detta företag
  • Den fungerade en dag men lade sedan av
  • Omöjligt att nå företaget via telefon
  • Handhavandefel and bristande support
  • Besvärlig kommunikation vid reklamation
  • Nonchalant att bara strunta i sina kunder

Leizel Toto Stavnsbo - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation
  • Dålig returnpolicy
  • Dålig kvalitet på kläder

Amanda Noree - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt paketerat
  • Vägrar hjälpa kunder
  • Problem med retur

Anna Sundberg - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Katastrofalt dåligt bemötande och handhavande av beställning
  • Olika uppgifter om betalning och leverans
  • Dubbla fakturor och felaktiga uppgifter
  • Försenad leverans och fel adress
  • DHL-chauffören slarvade bort paketet
  • Ytterligare faktura på samma beställning

Ren Richard - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt and smidigt
  • Servicen motsvarade priset

Annelie Karlsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Enkel att använda

Ulf Nilsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Beställde fel produkt
  • Fel produkt levererad
  • Dålig information om lagerstatus
  • Fel produkt levererad
  • Oönskad produkt
  • Dålig kundservice

Jörgen Söfelde - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Falsk varudeklaration
  • Handla inte inte här!
  • Saknar förmåga att handleda hur man ska använda produkter man säljer
  • Skickar helt fel upplysningar
  • Efter tjat ändrade de en del av beskrivningen på hemsidan
  • Vägrade kompensera för den tid jag var tvungen att söka handledning utifrån
  • Nätkapitalister som drar fördel av att man inte kan mötas öga mot öga
  • Vi är snart uppe i 20 mejl. Vilka orkar med det?
  • Betala hellre något mer någon annanstans and sluta stödja nätkrängare som MediStore

incognittum - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • värdelös produkt

Hannah Lindgren - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Märkningen var inte som förväntat och blev sned
  • Amatörmässig gravyr och dålig kundservice
  • Företaget vägrade kompensation trots felaktig gravyr
  • Företaget är arroganta and visar ingen ansvarskänsla

Om D�me - 10 år sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt bemötande
  • Blodtrycksmätare motsvarade inte beskrivningen
  • Vägrar att tro på reklamation
  • Skämtbolag