Marley Spoon

96 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.4 för Marley Spoon kommer från 96 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Marley Spoon:

TrustPilot (96)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Marley Spoon's Returpolicy har både för- och nackdelar enligt recensioner. En positiv punkt är att de sänker mängden livsmedel som slängs (25%), och att kundtjänsten erbjuder en kredit efter en reklamation med foto (10%). Å andra sidan är det negativt att det endast ges en delvis återbetalning vid retur (75%), vilket kan vara besvärligt för kunderna. Det finns även klagomål på långa väntetider för återbetalning och svar (50%), samt obehöriga avgifter efter uppsägning (100%).

“Produkter i dåligt skick”

“misslyckad leverans, otillförlitlig”

“Miljöpåverkan av att slänga mat”

“Låda ej levererad utan kompensation”

“Svårt att säga upp abonnemanget”

“dålig kommunikation”

“problem med återbetalning”

“Dålig hållbarhet på grönsaker, rotfrukter och kött.”

“Varor som fattas, kort hållbarhet och bara dåligt!”

“Ingredienser saknas, mögliga råvaror, kort hållbarhet, små portioner.”

👍 4   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

garp sjo - 4 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Dålig kundservice
  • Produkter i dåligt skick
  • Oseriöst företag

Jessica S - 3 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • misslyckad leverans, otillförlitlig

Arnela Rizvic - 14 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Generösa portionsstorlekar
  • Dåliga färska varor
  • Miljöpåverkan av att slänga mat

Felicia och Cornelia - 11 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Levererar inte
  • Superbra mat och stort utbud
  • Dålig leverans
  • Klämda och skadade förpackningar
  • Låda ej levererad utan kompensation

Ingela - 29 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Fattas ingredienser
  • Får inget svar
  • Högt pris
  • Svårt att säga upp abonnemanget

Malin - 14 juni 2022Trustpilot 🔗

  • dålig kommunikation
  • kvalitetsproblem
  • obehaglig lukt
  • problem med återbetalning

Matilda - 22 april 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig hållbarhet på grönsaker, rotfrukter och kött.

Elin S - 22 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Varor som fattas, kort hållbarhet och bara dåligt!

Cass H - 16 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Ingredienser saknas, mögliga råvaror, kort hållbarhet, små portioner.

AC - 29 maj 2021Trustpilot 🔗

  • Bra kvalitet och bra förpackat

C - 19 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Leverans
  • Själv innehåll i påsarna
  • Kontaktar kundservice
  • Hela leveransen för veckan blir inställd
  • Matplaneringen för veckan blir inte som tänkt
  • Kundservicen betalar tillbaka vid en vecka med helt uteblivna varor
  • Dax att prova en annan matkasse

Susanne Johansson - 4 november 2020Trustpilot 🔗

  • Leveransen är försenad och otydlig kommunikation om det
  • Maten är inte prisvärd och grönsakerna ser inte färska ut
  • Inga recept medföljer och behöver googla recept
  • Återbetalning varför leveransen är försenad

Henrik Link - 28 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Många recept att välja mellan
  • Färska grönsaker av dålig kvalitet
  • Bäst före datum passerat
  • Fick en måltid jag aldrig beställt
  • Känns dyrt för mängden i påsen
  • Kunde prestera bättre
  • Prova en svensk matkasse

Jesper Olvebrink - 4 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Maten levererades inte och ingen återbetalning gavs
  • Bolaget förlorade matkassarna och gav ingen återbetalning
  • De lovade att ringa tillbaka men gjorde det aldrig
  • De planerade att skicka tillbaka en borttappad matkasse utan ersättning
  • Ingen återbetalning nämndes i mailet trots begäran om det