Luxplus

125 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Luxplus kommer från 125 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Luxplus:

OmdömesStälle (5)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Luxplus har en bra kundtjänst som snabbt ordnar återbetalningar vid problem, vilket uppskattas av kunderna. Däremot måste kunder betala returkostnaden själva, vilket kan vara en nackdel för vissa (33%). Det har också förekommit att Luxplus drar pengar från konton utan medgivande, vilket inte är godkänt (33%). Totalt sett verkar återbetalningspolitiken hos Luxplus vara något bristfällig och kan vara föremål för förbättringar (33%).

“Svårt att säga upp abonnemanget”

“Dem skickar skadade och öppnade produkter, och kräver att man betalar returkostnaden.”

“Fel i leveransen och svårigheter att avbryta prenumeration”

“Produkterna var riven i förpackningen och hade svarta fläckar”

“Försämrad kundservice vid problem med produkterna”

“Oseriöst abonnemang”

“Svårt att avsluta abonnemanget”

“Ingen tydlig information om månadsavgift i avtalet”

“problem med returhanteringen”

“Jättebra kundtjänst - fick återbetalning på hela summan dagen efter”

👍 4   👎 10

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Simone Thörnqvist - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Okända avgifter utan information
  • Svårt att säga upp abonnemanget
  • Dyra varor på grund av dolda avgifter
  • Svårt att hitta registrerad e-post och medlemskap

Sk - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Sämsta kundservice någonsin!
  • Dem skickar skadade och öppnade produkter, och kräver att man betalar returkostnaden.
  • Det är en bluff!
  • Kundservicen hjälper inte.
  • Kommer aldrig att handla och avsluta prenumerationen.
  • Jag rekommenderar inte.

Christina Lindström - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Otydlig information om abonnemangskostnader
  • Automatisk debitering utan tillräcklig förvarning
  • Fel i leveransen och svårigheter att avbryta prenumeration

Emma Ahlborg - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Produkterna var riven i förpackningen och hade svarta fläckar
  • Försämrad kundservice vid problem med produkterna

Cecilia Lindhé - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oseriöst abonnemang
  • Betala abonnemang utan att inse det
  • Svårt att få information om abonnemanget och dess fördelar
  • Dolda kostnader
  • Svårt att avsluta abonnemanget

Sebastian - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dold månadsavgift
  • Ingen tydlig information om månadsavgift i avtalet
  • Serösa återförsäljare att föredra

kund - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lägre pris för icke medlemmar
  • problem med returhanteringen

Ewa - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fantastiska priser på massor av produkter
  • Snabba & kostnadsfria leveranser
  • Jättebra kundtjänst - fick återbetalning på hela summan dagen efter

Eva S - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Allt perfekt som vanligt.
  • Ena borsten var intryckt men det gör inget köper en ny nästa gång jag beställer

Tanja M - 28 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig information om medlemsavgiften
  • Automatisk prenumeration utan att tydligt informera kunden
  • Krångligt att säga upp medlemskapet
  • Känner sig lurad som kund

Mons iHabo - 26 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Lurendrejeri, fortsätter dra pengar trots uppsägning

A.l - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Allt var toppen bra hos er

Elenor - 11 mars 2022

  • Bedrägeri
  • Kommunikationsproblem
  • Problem med återbetalning
  • Felaktig information från företaget