Linas Matkasse

130 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Linas Matkasse kommer från 130 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Linas Matkasse:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Linhas Matkasses returpolicy har vissa fördelar, såsom bekvämlighet och lätta recept som är roliga att laga. En nackdel är att man måste köpa produkten innan man kan avbryta prenumerationen, vilket kan vara besvärligt för vissa kunder. (33%)

“Måste betala 50% av leveransen utan att få något”

“Felaktig avbokning”

“Krav på betalning för en oavsiktlig beställning som försökte annulleras.”

“God mat, bra att välja recept själv. Fick kompensation när något saknades eller var av dålig kvalitet.”

“Ingen återbetalningspolicy”

“Enkla returneringsregler”

“Boxen ställdes utanför i ösregn.”

“Återbetalningen har uteblivit trots lovnad.”

“Företaget förväntar sig att kunden ska betala trots fel”

“Saknas ingredienser. Ofräscha grönsaker”

👍 2   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emily - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Har blivit bedragen på identitetshandlingar och pass
  • Svårt att stoppa leveransen p.g.a. sms hamnade i spamfilter
  • Ingen överseende med problemet från företagets sida
  • Måste avboka leveranser aktivt annars blir man påtvingad att köpa
  • Måste betala 50% av leveransen utan att få något

Susanne Nord - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • God mat
  • Felaktig avbokning

Susann - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Undvik att aktivera linas matkasse om ni haft den pausad.
  • Förvirring kring aktivering av abonnemang och oavsiktliga beställningar.
  • Krav på betalning för en oavsiktlig beställning som försökte annulleras.

Lisa - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • God mat, bra att välja recept själv. Fick kompensation när något saknades eller var av dålig kvalitet.

ZZ - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Missad leverans
  • Dålig kundservice
  • Ingen återbetalningspolicy
  • Otillförlitlig leverans

Anna - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gillar recepten
  • Prisvärt och bekvämt
  • Saknar enstaka produkter ibland
  • Varierande smaker varje vecka
  • Bra variation i kryddblandningar
  • Kan vara mer kreativa med ingredienser
  • Bra för större famijer
  • Små förpackningar av kryddor
  • Saknar vissa produkter i leveranser
  • Varierande smakupplevelser
  • Unika recept
  • Bra för små hushåll
  • Personal hjälpsam
  • Lätt att beställa
  • Överskådlig hemsida
  • Bra priser
  • Korrekt Leverans
  • Håller utsatt tid
  • Enkla returneringsregler
  • Saknar viss information vid leverans

Marie - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Boxen ställdes utanför i ösregn.
  • Fick bara två av de beställda rätterna.
  • Återbetalningen har uteblivit trots lovnad.

Johanna - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd kundservice
  • Felaktig kommunikation om leveransen
  • Kylvarorna inte längre kalla vid leverans
  • Vägrar göra reklamation trots fel
  • Okompenserad förstörd vara
  • Företaget förväntar sig att kunden ska betala trots fel

Ivona Gustafsson - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Saknas ingredienser. Ofräscha grönsaker
  • Rörigt att hitta allt som tillhör recepten. Små portioner. Ofräsch sallad och omogna tomater
  • Ingen reklamation. Bara ursäkt och 60kr avdrag nästa beställning
  • Ofräscha grönsaker och saknade matvaror. Ingen kompensation

Christiane van Gulick - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt att avsluta abonnemanget
  • Oinspirerande recept
  • Blandade ingredienser i en låda
  • Sparade inga receptkort

Linnea Pousette - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Returlådor som kan skickas tillbaks till företaget
  • Chaufförer skyndade sig iväg innan man hann lämna lådan
  • Lådorna blev blöta och lämnades

Margaretha - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ordentliga portioner
  • möjlighet att välja bort vissa måltider

OK - 4 år sedan

  • Måste köpa produkten innan man kan avbryta prenumerationen
  • Luras att köpa något utan att veta vad det är