Kurt Geiger

89 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Kurt Geiger kommer från 89 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Kurt Geiger:

TrustPilot (89)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos Kurt Geiger får blandade recensioner med positiva och negativa aspekter. Företaget uppfattas som artigt och professionellt av vissa kunder, medan andra klagar på bristande svar från kundtjänsten och bristande klarhet kring returprocessen. Några kunder rapporterar om hög kvalitet på produkterna, medan andra klagar på dålig produktkvalitet och kort livslängd. Det finns även klagomål på bristande tydlighet kring returpolicy och falska löften om rabatter samt påstridiga säljassistenter. Leveransuppdateringar och kommunikation angående eventuella produktfel efterfrågas av vissa kunder, medan andra uppskattar att beställningen är enkel. Sammantaget finns det brister i kommunikationen hos Kurt Geiger som behöver förbättras för att öka kundnöjdheten. (Ex. Total procent positiva recensioner: 30%, total procent negativa recensioner: 70%)

“Rekommenderar ofta”

“Vacker väska”

“Att placera min beställning var så enkelt”

“Önskar att få fler uppdateringar om försändelsen”

“Påstridig försäljningsassistent”

“Svårt att hitta priset och känna sig skyldig”

“Ingen verklig kontakt trots påståenden”

“Älskar mitt köp”

“Saknad artikel”

“Kept informed of order status and delivery”

👍 15   👎 28

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Michelle Wallace - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Snabb leverans
  • Utmärkt kvalitet
  • Rekommenderar ofta

Maria Spence - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vacker väska

Karla Y. Lopez Ocampo - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Att placera min beställning var så enkelt
  • Snabb internationell frakt
  • Vacker väska

Le Eleza Intan - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Super bekväm
  • Köpupplevelsen är ok
  • Önskar att få fler uppdateringar om försändelsen

Jacqueline Conway - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Påstridig försäljningsassistent
  • Ej beviljad rabatt
  • Dolda priser i handväskorna
  • Svårt att hitta priset och känna sig skyldig

Janice Ross - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inte mycket lojal
  • Fick inte byta storlek med lojalitetskupong
  • Ingen verklig kontakt trots påståenden

Debbie Chafer - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Älskar mitt köp

Efi - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Saknad artikel

Yvonne Shorthouse - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Website is user friendly
  • Kept informed of order status and delivery

Georgie Ripley - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inget svar från företaget

Zarah - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Butikscheferna är mycket otrevliga och behandlar sitt personal mycket illa
  • Frustrerande upplevelse med personalen
  • Dålig kommunikation och bemötande från personalen
  • Höga priser

Ruxandra Pirvulescu - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet

Dela Lewis - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten kom med trasig emblem och var medvetet inslagen i tyg
  • Dålig kundservice vid återbetalningsbegäran
  • Höga priser för kvaliteten på produkten
  • Dålig kommunikation angående produkternas skick

K - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Förvirrade skoboxar
  • Skor i dåligt skick
  • Svårt att nå dem per telefon
  • Kunde inte returnera till närmaste butik
  • Överprisade produkter

Joanne Lockwood - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabba och problemfria leveranser
  • Populär bland vänner och främlingar

Carol Armstrong - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastisk väska med vackra färger och dekorativ design, många komplimanger
  • Många kommentarer och uppmärksamhet från andra

Annemarie - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Chefens hjälp att välja en väska jag letade efter en mini tote crossbody-väska eftersom jag ska resa till Miami och behövde en väska att matcha de flesta av mina outfits. Jag kommer definitivt tillbaka för att köpa fler saker inför min kommande semester.

Yelena - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt personal och service
  • Hjälpsam och ärlig personal
  • Bra rekommendationer och lyssnade på personlig stil och smak
  • Kul upplevelse med bra kemi mellan personalen
  • Tålmodig och utmärkt service

EBFHS - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kunde inte vara mer hjälpsam

Andrew Morrow - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundtjänst och ingen respons på skadad väska trots flera mail.

Laura S - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice som gick över förväntan
  • Butikspersonalen erbjöd alternativ och hjälpte till att beställa produkten
  • Möjlighet att returnera produkter gratis om de inte passar

Rebecca Bradley - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Var försiktig med bedrägerisajter som påstår sig vara Kurt Geiger

Peter - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inte fått beställningen
  • Försändelsen förlorad av Evri
  • Inte nöjd med service

Jay Kay - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation
  • Ingen bekräftelse via e-post
  • Pengarna återbetalade oväntat
  • Svårt att ringa för uppdatering
  • Ingen bekräftelse på orderhantering

Alyssa - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stenar i påse £250 faller ut efter ett par timmar
  • Ingen återbetalning, ingen ersättning, ingen utbyte erbjuds
  • Måste be om att skicka ut ersättningsstenar och försöka fixa det själv
  • Kommer inte längre att köpa från den här butiken
  • Fortsätt dela med sig av denna erfarenhet i hopp om att andra inte slösar sina pengar också