Komplett

21 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Komplett kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Komplett:

Trustpilot

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Komplett har en bristande kommunikation och dålig kundtjänst enligt många recensioner, med förhalande av ärenden och intetsägande svar. Dåligt bemötande och långsam leveransuppdatering är också vanligt förekommande klagomål. De har dock bra ljudkvalitet och vissa kunder har uppskattat den tydliga kommunikationen före eventuella problem. Sammantaget verkar Kommunikation av Komplett ha en låg pålitlighetsnivå enligt recensionerna, vilket leder till att de ofta anses vara ett dåligt företag att handla från. (75%)

“Rensar hårdisk utan kostnad”

“Dålig kommunikation om leveranstiden”

“svårt att få information om återbetalning”

“Leveransen var sen och krånglig”

“bristande kommunikation”

“Uselt företag”

“Fruktansvärd upplevelse.”

“Otrevlig kundtjänst via chat och telefon.”

“Fördröjd orderåterkoppling.”

“Datorn kraschade snabbt efter köp och fick noll återkoppling vid service”

👍 9   👎 60

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Genti - 6 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Rensar hårdisk utan kostnad

Daniel Persson - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveranstiden är för lång
  • Dålig kommunikation om leveranstiden
  • Oacceptabel leveranstid jämfört med andra företag

Magnus - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • defekt dator
  • långsam returprocess
  • svårt att få information om återbetalning
  • långsam återbetalningstid

Joh - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransen var sen och krånglig
  • Returen gick smidigt från terminalen
  • Problem med leverantören PostNord
  • Byte till annan hemleveransleverantör rekommenderas

kund - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • långsam returhantering
  • höga priser
  • bristande kommunikation

Vlad Ostrovsky - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt företag

Tim Giheden Olivendal - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse.
  • Begränsad beställningsmöjlighet efter avbeställning.
  • Otrevlig kundtjänst via chat och telefon.
  • Fördröjd orderåterkoppling.

local illusionist - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Datorn kraschade snabbt efter köp och fick noll återkoppling vid service
  • Inget gjordes eller reparerades trots att datorn skickades in på service
  • Datorn kraschade igen trots garantin
  • Butiken gav dålig service och inget gjordes för att lösa problemen

Christofer - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra utbud och konkurrensmässiga priser
  • Aldrig haft några bekymmer med Komplett
  • Svåra erfarenheter med budbee som speditör

Anonym - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förseningar utan kommunikation
  • Bristande information om lagerstatus
  • Kundtjänst skyllde på kunden
  • Generellt dålig upplevelse

Henrik Olesen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Överlägset bästa butiken

Alex - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransen är sent.
  • Ingen kommunikation från Komplett.
  • Beskyller budbolaget utan att lösa problemet.
  • Lösningen är inte tillfredsställande.
  • Sjukt dåligt.
  • Avråder skarpt.

Alex - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Säljer felaktiga produkter

Robert - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dem tar emot kortbetalningar med Mastercard
  • Ej möjligt att betala med Euro
  • Behöver handla från andra butiker för att betala med Euro

Sanna - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriöst företag där ingen skriver på svenska
  • Skickar tillbaka enheten utan att åtgärda problemet
  • Felbedömning av batterikapacitet
  • Ingen lösning erbjuden efter klagomål
  • Bristfällig kommunikation angående batteriets status