Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. JFR: s kommunikation verkar vara otillräcklig och bristfällig enligt recensionerna med en procentandel av 80%. Många kunder klagar på långsamma svar på mejl, brist på orderbekräftelse samt problem med leveransdatum och felaktig information. Å andra sidan, en mindre andel av recensionerna, 20%, påpekar att företaget har fint och trevligt personal som kommer med roliga idéer för kunderna. Julklappar har levererats i tid och produkter har varit av bra kvalitet enligt vissa kunder. Sammanfattningsvis tycks det finnas en del utmaningar med JFR: s kommunikation och kundservice, vilket kan påverka kundnöjdheten.