Inredningsvaruhuset

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Inredningsvaruhuset kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Inredningsvaruhuset:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Inredningsvaruhusets returpolicy får blandade recensioner. Många kunder klagar på bristande kundservice för returer, höga fraktkostnader och krångliga återbetalningsprocesser. Det krävs att kunder betalar för returfrakten och det finns en hög returavgift. En rekommendation är att använda faktura för att undvika problem med återbetalningen. Totalt sett verkar returprocessen vara besvärlig och inte så användarvänlig, vilket ger ett negativt intryck på kundnöjdheten. (73%)

👍 3   👎 23

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.