Inredningsvaruhuset

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Inredningsvaruhuset kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Inredningsvaruhuset:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Inredningsvaruhuset har en tydlig och snabb kommunikation (30%), men det är svårt att kommunicera med dem via telefon eller e-post (20%). Vissa kunder har upplevt felaktig leveranstid och bristande kommunikation (15%), samt irritation över omdömesmail och uteblivna Mail-bekräftelser (10%). Kunden kan förvänta sig bra kundservice (10%), men det finns en del problem med infobrist och otydlig leveransinformation (15%). Det finns också klagomål på utebliven uppföljning och förseningar (10%), samt nonchalant beteende från företaget (10%).

“Utomordentligt kass service!”

“Har gått snart 2 veckor utan svar på mail.”

“Så frustrerande..”

“Bra kommunikation”

“Dålig kommunikation”

“Oseriöst hela vägen”

“Irriterande e-post om omdömen”

“Flyttar fram leveranstiden kontinuerligt”

“Håller inte tiden enligt uppgifter”

“Tydlig kommunikation”

👍 23   👎 89

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Christopher - 13 december 2021Trustpilot 🔗

  • Utomordentligt kass service!
  • Har gått snart 2 veckor utan svar på mail.
  • Så frustrerande..

kund - 18 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Bra kommunikation
  • Leveranstiden är för lång

kund - 7 augusti 2019Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Negativ kundservice
  • Höga priser
  • Dålig kommunikation

kund - 2 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Oseriöst hela vägen

kund - 25 mars 2019Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Irriterande e-post om omdömen

kund Annika - 13 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Flyttar fram leveranstiden kontinuerligt
  • Håller inte tiden enligt uppgifter

Markus Forsman - 14 januari 2019Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Snabb leverans
  • Bra priser
  • Tydlig kommunikation

Ninni Barrstrand Norén - 14 december 2018Trustpilot 🔗

  • Försenad leverans

Nomo - 28 augusti 2018Trustpilot 🔗

  • otroligt oseriöst företag

kund - 17 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Värdelöst

kund - 11 maj 2018Trustpilot 🔗

  • Toppen
  • Toppen upplevelse

kund - 9 maj 2018Trustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation

kund - 8 april 2018Trustpilot 🔗

  • Snabbt och smidigt
  • Köpet levde upp till mina förväntningar
  • Jag fick svar inom en arbetsdag när jag mailade kundservice
  • Ordern blev expedierad inom 24 h