Inredningsvaruhuset

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Inredningsvaruhuset kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Inredningsvaruhuset:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Inredningsvaruhuset har en tydlig och snabb kommunikation (30%), men det är svårt att kommunicera med dem via telefon eller e-post (20%). Vissa kunder har upplevt felaktig leveranstid och bristande kommunikation (15%), samt irritation över omdömesmail och uteblivna Mail-bekräftelser (10%). Kunden kan förvänta sig bra kundservice (10%), men det finns en del problem med infobrist och otydlig leveransinformation (15%). Det finns också klagomål på utebliven uppföljning och förseningar (10%), samt nonchalant beteende från företaget (10%).

“Utomordentligt kass service!”

“Har gått snart 2 veckor utan svar på mail.”

“Så frustrerande..”

“Bra kommunikation”

“Dålig kommunikation”

“Oseriöst hela vägen”

“Irriterande e-post om omdömen”

“Flyttar fram leveranstiden kontinuerligt”

“Håller inte tiden enligt uppgifter”

“Tydlig kommunikation”

👍 23   👎 89

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Christopher - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Utomordentligt kass service!
  • Har gått snart 2 veckor utan svar på mail.
  • Så frustrerande..

kund - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kommunikation
  • Leveranstiden är för lång

kund - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Negativ kundservice
  • Höga priser
  • Dålig kommunikation

kund - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriöst hela vägen

kund - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Irriterande e-post om omdömen

kund Annika - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Flyttar fram leveranstiden kontinuerligt
  • Håller inte tiden enligt uppgifter

Markus Forsman - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Snabb leverans
  • Bra priser
  • Tydlig kommunikation

Ninni Barrstrand Norén - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Försenad leverans

Nomo - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt oseriöst företag

kund - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Värdelöst

kund - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Toppen
  • Toppen upplevelse

kund - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation

kund - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt och smidigt
  • Köpet levde upp till mina förväntningar
  • Jag fick svar inom en arbetsdag när jag mailade kundservice
  • Ordern blev expedierad inom 24 h