Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Infobus har en effektiv returpolicy där vissa kunder har kunnat returnera sina biljetter utan problem, vilket uppskattas av många (20%). Å andra sidan har företaget ett stort antal klagomål på att deras biljetter är icke-återbetalningsbara, även i fall där det finns giltiga skäl för återbetalning (80%). Det verkar finnas en brist på kundtjänststöd och felaktig information om avgångsplatsen kan leda till att återbetalningsbegäranden nekas (50%). Sammantaget verkar Infobus returpolicy vara delvis gynnsam men det finns en betydande andel negativa recensioner som visar på utmaningar för företaget att hantera återbetalningsbegäranden på ett rättvist och effektivt sätt.