Infobus

90 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Infobus kommer från 90 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Infobus:

TrustPilot (90)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Infobus har en effektiv returpolicy där vissa kunder har kunnat returnera sina biljetter utan problem, vilket uppskattas av många (20%). Å andra sidan har företaget ett stort antal klagomål på att deras biljetter är icke-återbetalningsbara, även i fall där det finns giltiga skäl för återbetalning (80%). Det verkar finnas en brist på kundtjänststöd och felaktig information om avgångsplatsen kan leda till att återbetalningsbegäranden nekas (50%). Sammantaget verkar Infobus returpolicy vara delvis gynnsam men det finns en betydande andel negativa recensioner som visar på utmaningar för företaget att hantera återbetalningsbegäranden på ett rättvist och effektivt sätt.

“Återbetalning för icke-existerande flygningar rekommenderas inte.”

“Återvändning av biljetter utan problem”

“Oflexibel återbetalningspolicy”

“Mycket dålig service”

“Ingen återbetalning”

“Annullerade biljetter och förvirrande återbetalningspolicy”

“Höga avgifter vid avbokning av biljetter”

“Har sparat mycket pengar med dem”

“Företaget sålde biljetter med tydligt beskriven felaktig avgångsplats och vägrade att returnera pengar”

“Företaget vägrade att återbetala min biljett”

👍 5   👎 18

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ярина - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Återbetalning för icke-existerande flygningar rekommenderas inte.
  • Chattagenter leder kunder runt fingrarna och låtsas svara på frågor.
  • Säljer biljetter till bussar som redan avgått och förklarar det med att det var en internationell rutt.

Инна Ткаченко - 20 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Återvändning av biljetter utan problem

Diego SV - 25 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Byta avgångsstation utan tillåtelse
  • Långsam & otillräcklig kundtjänst
  • Oflexibel återbetalningspolicy
  • Förlorat pengar

Rachel - 12 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Framgångsrikt företag

Peter David - 14 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig service
  • Ingen återbetalning
  • Brister i kommunikationen

MENG TANG - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Förvirrande kommunikation och språkproblem
  • Annullerade biljetter och förvirrande återbetalningspolicy
  • Höga avgifter vid avbokning av biljetter
  • Bristfällig information om inställda resor

дмитрий романов - 23 april 2023Trustpilot 🔗

  • Utmärkt och enkel app för att köpa biljetter
  • Ackumuleringssystem av bonuspoäng och välkomstbonus
  • Frekventa kupongkoder för rabatt
  • Möjlighet att välja olika valutor för betalning
  • Förmånliga, inte dyra flygningar inom Europa och Vitryssland
  • Har sparat mycket pengar med dem

Danira - 7 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Företaget sålde biljetter med tydligt beskriven felaktig avgångsplats och vägrade att returnera pengar
  • Skyllde på passagerarna för deras eget fel
  • Brist på ansvar från agenterna
  • Vägran att ge kompensation

Alex - 7 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst var anständig
  • Svarade snabbt via live-chatten
  • Brist på kommunikation mellan transportören och passageraren
  • Företaget vägrade att återbetala min biljett

appel - 9 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Bra bokning Iasi till ...
  • 4,5-timmars tågresa älskade varje minut
  • Pengarna tillbaka på mitt konto efter 2 dagar
  • Rekommenderar Infobus, perfekt service

Val - 27 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Bra service