Hotel Specials

17 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.8 för Hotel Specials kommer från 17 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hotel Specials:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (16)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen av hotellspecialerbjudanden har varit blandad baserat på recensioner. Trots trevligt bemötande via email och imponerande professionellt bemötande (+30%), har vissa kunder klagat på felaktig information gällande handikappanpassning (-20%) och brist på återkoppling angående kompensation (-10%). Flera kunder uppskattade snabba svar angående bokning och ombokning (+15%) samt bekräftade specialönskemål (+10%). Sammantaget behöver processen för bokningar och förfrågningar förbättras (-5%).

“Lättåtkomliga när det strular”

“Hotellomplacering utan förvarning”

“Sned kommunikation om kompensation”

“Ingen återkoppling från chef angående kompensation”

“Blev utan hotellrum trots bekräftelse”

“Ni skickade beställning för sent till hotellet”

“Lugnt men ändå centralt läge”

“Bra läge på hotellet, centralt men ändå lugnt”

“Trevligt att kunna sitta ute och äta”

“Bra och lätt att få en överblick och boka hotell”

👍 74   👎 25

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kikki - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • Billigt och lätt att boka
  • Lättåtkomliga när det strular

Barbro - 18 maj 2022

  • Hotellomplacering utan förvarning
  • Sned kommunikation om kompensation
  • Slitet rum utan trevnad och med dålig lukt
  • Ingen återkoppling från chef angående kompensation

Ove Karlsson - 20 juli 2016Trustpilot 🔗

  • Blev utan hotellrum trots bekräftelse
  • Ni skickade beställning för sent till hotellet

Per-Arne - 12 augusti 2014Trustpilot 🔗

  • Lugnt men ändå centralt läge
  • Bra läge på hotellet, centralt men ändå lugnt
  • God och varierad frukost
  • Trevligt att kunna sitta ute och äta
  • Mycket fräscha och trevliga rum

Anette - 5 juni 2014Trustpilot 🔗

  • Bra och lätt att få en överblick och boka hotell
  • Mycket bra med löpande mail om olika kampanjer mm

Annette - 5 juni 2014Trustpilot 🔗

  • Hjälpte oss att hitta hotell, Fint bemötande

Nikkie - 13 maj 2014Trustpilot 🔗

  • Kanon hotell med golvvärme och badkar
  • Många kanaler på TVN
  • Lagom nära till centrum med bra frukost
  • Trevlig och hjälpsam personal
  • Bra kommunikation och service
  • Nöjda kunder från Kalmar

Helene - 6 augusti 2013Trustpilot 🔗

  • Bristfällig information
  • Små rum utanför huvudbyggnad
  • 140 cm säng kallad dubbelsäng

lENNART mAGNUSSON - 17 maj 2013Trustpilot 🔗

  • Lugnt centralt i Gävle. God frukost.
  • Ej bilparkering. Ej handikappanpassat: trappsteg ner till matsalen - ramp saknas.