Homeroom

123 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.4 för Homeroom kommer från 123 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Homeroom:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Homerooms returpolicy verkar ha nackdelar enligt kundernas recensioner, med krav på att vara "skriven" på leveransadressen och krav på stolar inklusive returfrakt trots ingen leverans. Detta resulterar i missnöjda kunder som inte återvänder till butiken. Å andra sidan, fördelarna inkluderar att produkterna är enklare att rengöra, vilket kan vara en fördel för vissa kunder. (25%)

“Bra bordsgrill”

“Fick skicka tillbaka varor”

“Kan inte avbryta köpet trots önskan samma dag”

“Svårt att få retur hanterad”

“Hela beloppet återbetalas”

“Behövde själv göra förbättringar och reparationer på möbeln.”

“Dyr returkostnad och återbetalningsavgifter”

“Dåligt företag aldrig mer beställ från dom idioter”

“Hon bara la på telefonen och vill absolut inte låta mig förklara vad som hade hänt”

“Det stämmer inte alls jag har inte makulerat något”

👍 2   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Susanne - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra bordsgrill

Tjugoåtta-årig kvinna - 27 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Smidigt att beställa hem
  • Fick skicka tillbaka varor

Ann Lundström - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Missnöjd med kundbemötande
  • Kan inte avbryta köpet trots önskan samma dag
  • Svårt att få retur hanterad
  • Svårt att komma i kontakt

Fanny - 21 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb kundtjänst
  • Hela beloppet återbetalas

Tomas - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på möbeln, komplicerat montage och otydliga ritningar.
  • Behövde själv göra förbättringar och reparationer på möbeln.
  • Slutresultatet var hyfsat snyggt men inte helt tillfredsställande.

Katarina - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Urusel kundservice
  • Hemleverans kräver signering utan förvarning
  • Dyr returkostnad och återbetalningsavgifter
  • Ingen möjlighet till kompromiss från kundservice

debbie mattsson - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt företag aldrig mer beställ från dom idioter
  • Faktura på 1495 kr för utlöst paket
  • Hon i kundtjänst var riktigt otrevlig
  • Hon bara la på telefonen och vill absolut inte låta mig förklara vad som hade hänt
  • Det stämmer inte alls jag har inte makulerat något
  • Fick svar att jag skulle ringa till bling och kolla vart det är då fick jag information att dom har returnerat allting

Helena - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice
  • Felaktig produkt
  • Besvärlig returpolicy

Gudrun Lindqvist-Nuzzaci - 16 augusti 2021

  • Ingen leverans - bara krav på varorna
  • Finns fina varor och justa priser
  • Måste vara ”skriven” på leveransadressen
  • Stolarna kunde ej levereras p.g.a. adressen
  • Krav på stolar inkl. returfrakt trots ingen leverans
  • Fortsatta krav trots förklaringar
  • Bemärkningar: Trött och ledsen