Hedvig

125 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Hedvig kommer från 125 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hedvig:

OmdömesStälle (5)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hedvigs returpolicy får blandade omdömen. Många kunder uppskattar den snabba och enkla hanteringen av ersättning, samt möjligheten till snabb uppsägning av abonnemang. Dock finns klagomål om hög självrisk och åldersavdrag, samt att försäkringen inte täcker leasade prylar. En del upplever också returpolicyn som byråkratisk. Sammantaget verkar Hedvigs Return Policy få ett betyg på ca 60-70%.

“Supereasy! Snabbt, enkelt att registrera och snabb återbetalning!”

“Snabbt svar och snabb återbetalning”

“Täcker inte stöld av leasad/hyrd cykel”

“Bra resultat”

“Snabb utbetalning”

“Hjälpsamma riktiga försäkringsbolag”

“N/A”

“Först bifall på ersättning av skada men sedan återkallar försäkringsbolaget.”

“Vägrar ge ersättning utan kvitton från år tillbaka”

“Var med om inbrott och nu begär Hedvig kvitton från över 3 år tillbaka för att ge ut någon ersättning över huvud taget”

👍 8   👎 6

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jennie - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Supereasy! Snabbt, enkelt att registrera och snabb återbetalning!

Susanne Lilly Margareta Olofss - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabbt svar och snabb återbetalning

Karl Linné - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Täcker inte stöld av leasad/hyrd cykel
  • Villkoren är inte tydliga
  • Smidig app
  • Konkurrenskraftig premie

Albert Stessl - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam process
  • Bra resultat
  • Snabb utbetalning

Alice - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oseriöst företag
  • Dålig kontakt
  • Dyrt
  • Långsam ersättning
  • Hjälpsamma riktiga försäkringsbolag

Aleksandar Nikolic - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fick hjälp direkt
  • N/A

Palle - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Helt värdelöst agerat!
  • Först bifall på ersättning av skada men sedan återkallar försäkringsbolaget.
  • Mycket oproffsigt bemötande!

Julia - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Vägrar ge ersättning utan kvitton från år tillbaka
  • Var med om inbrott och nu begär Hedvig kvitton från över 3 år tillbaka för att ge ut någon ersättning över huvud taget
  • Förväntar de sig att man ska spara alla sina inköpskvitton på obestämd tid eller?
  • Riktigt dåligt. Noll förtroende för sina kunder
  • Välj annan försäkring!!

Måns Bylund - 20 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabbt och enkelt hanterande av ersättning

Jasmine Svensson - 15 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hedvig erbjuder likvärdig försäkring som Manypets
  • Hedvig tar över skador från djuret MEN till högre kostnad
  • Chockhöjning av försäkringskostnad
  • Agria tar över skador från Manypets

Mikael Karlsmyr - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice, ingen respons via chatten eller mejl.
  • Misslyckad uppsägning av försäkring, dubbla hemförsäkringar.
  • Bristande kommunikation, ingen information om uppsägningen.
  • Besvikelse över Hedvigs kundservice.

Liudmila Mamchyts - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • billig försäkring som lockar med låga priser
  • dålig kommunikation via chatten och mejl
  • använder taktik för att undvika att ersätta skador
  • svarar inte på konkreta förfrågningar

Inzect - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fick avslag på ersättning för stulen elscooter på avbetalning
  • Olika anledningar för att inte ge ersättning
  • Besviken då andra med samma situation fick ersättning
  • Borde fungera som med stulen mobiltelefon på avbetalning