Hallon

20 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Hallon kommer från 20 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hallon:

OmdömesStälle (6)
TrustPilot (14)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hallons webbplats erbjuder möjlighet till självservice, enkel chattning och säker inloggning med BankID, vilket ger en godtagbar säkerhet (80%). Dock kan hemsidan vara svår att hitta på (20%) och det finns lång väntetid (50%) samt problem med betalkortsinläggning (50%) att ta hänsyn till. Trots möjligheten till självservice kan kvaliteten på servicen vara låg (30%). Det är också intressant att ägaren till Hallonbolaget heter Ka-Ching, vilket kan vara ett roligt sammanträffande.

“Kvaliteten på internet är mer än utmärkt”

“Svårt att kontakta vid händelse och svarar inte på e-post. Problem med inloggning pga bankid i borttappad telefon.”

“Problem med betalkortsinläggning”

“lång väntetid”

👍 11   👎 6

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Safaa - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kvaliteten på internet är mer än utmärkt

Wayne Wright - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att kontakta vid händelse och svarar inte på e-post. Problem med inloggning pga bankid i borttappad telefon.
  • Dålig kommunikation och svårt att få hjälp med borttappad telefon.
  • Billigt men med vissa kostnader

Thomas Davidson - 14 februari 2023

  • Kontakta hållbarhet
  • Ingen telefonkundtjänst
  • Svara inte på mail
  • Chatten förstår inte meddelanden
  • Hotar med att stänga av telefoner
  • Problem med betalkortsinläggning
  • Fick ingen respons från kundtjänst
  • Telefonerna stängdes av
  • Idiotiskt företag

Jani Tamminen - 18 maj 2021

  • skam varning
  • rekommendera inte
  • inte fått surf
  • problematisk start
  • lång väntetid