Hallon

20 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Hallon kommer från 20 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Hallon:

OmdömesStälle (6)
TrustPilot (14)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hallons kommunikation får blandade recensioner. Vissa kunder uppskattar den snabba och hjälpsamma supporten via chatt, medan andra frustreras av långa väntetider och svårigheter att få kontakt via telefon och mail. Hallon verkar ha en del utmaningar gällande att vara tillgängliga och tydliga i sin kommunikation, men vissa kunder uppskattar ändå den goda service de erbjuder. (60%)

“Mycket bra”

“Alltid kund vänliga och hjälpsamma”

“Vänlig bemötande”

“Kan bara säga upp abonnemang på vardagar via kundtjänst”

“Personligt svar”

“Löstes på mindre än en minut i chatten”

“Kontrollfråga gällande att nuvarande nummer försvinner”

“Svårt att kontakta vid händelse och svarar inte på e-post. Problem med inloggning pga bankid i borttappad telefon.”

“Dålig kommunikation och svårt att få hjälp med borttappad telefon.”

“Mycket hjälpsam och hjälpte mig med allt jag behövde. Tack så mycket”

👍 55   👎 69

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Djhdh Bshd - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra

Pär anders Andersson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Alltid kund vänliga och hjälpsamma
  • Nöjd kund sedan många många år..!

Florentina Alonso - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vänlig bemötande

Veronica - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb och smidig service
  • Kan bara säga upp abonnemang på vardagar via kundtjänst

Maik Mostofi - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personligt svar

Stefan Jonasson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Löstes på mindre än en minut i chatten
  • Kontrollfråga gällande att nuvarande nummer försvinner

Wayne Wright - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att kontakta vid händelse och svarar inte på e-post. Problem med inloggning pga bankid i borttappad telefon.
  • Dålig kommunikation och svårt att få hjälp med borttappad telefon.
  • Billigt men med vissa kostnader

ahmed alfaris - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket hjälpsam och hjälpte mig med allt jag behövde. Tack så mycket

Anna - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket begränsad service hos kundtjänsten
  • Mycket krångel när det dyker upp frågor utanför kontorstid och det ej finns möjlighet att nå en människa. Även begränsningen att bara kunna chatta eller maila när det är brådskande gör servicen väldigt begränsad.

Esther Bengtsson - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundservice att kunna ringa

Thomas Davidson - 20 månader sedan

  • Kontakta hållbarhet
  • Ingen telefonkundtjänst
  • Svara inte på mail
  • Chatten förstår inte meddelanden
  • Hotar med att stänga av telefoner
  • Problem med betalkortsinläggning
  • Fick ingen respons från kundtjänst
  • Telefonerna stängdes av
  • Idiotiskt företag

Ebtisam - 24 månader sedan

  • SÄMSTA företag i hela Sverige
  • De ringar folk och lurar!!!

mikael - 3 år sedan

  • gör nummerflytt utan godkännande

Jani Tamminen - 4 år sedan

  • skam varning
  • rekommendera inte
  • inte fått surf
  • problematisk start
  • lång väntetid

Peter Olson - 4 år sedan

  • Stänger av abonnemang utan förklaring
  • Går inte att nå via telefon eller mejl
  • Skickar inkassokrav utan anledning
  • Lägger på inkassoavgift