Grandado

130 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.8 för Grandado kommer från 130 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Grandado:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Grandado har en flexibel returpolicy (20%) men många kunder upplever problem med den och har svårt att få information om ankomst och leveransprocessen (30%). Det finns även klagomål på att produkter går förlorade (10%) och vissa har haft problem med återbetalningar (15%). Vissa kunder har dock haft en enkel återbetalningsprocess (10%). Sammantaget verkar Grandados returpolicy vara otydlig och kan förbättras för att öka kundtillfredsställelsen (15%).

“Inga problem och inget krångel med reklamation och retur”

“Varan var inte som väntat”

“Bra returpolicy”

“Bra”

“Ingen återbetalning”

“Felaktig vara”

“Ingen respons på returnförfrågan”

“Beslutade att utnyttja ångerrätten efter felaktig leverans.”

“Väntar på att få returadressen för att kunna returnera produkterna.”

“måste skicka tillbaka varan om man inte vill ha den”

👍 10   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annika Myrsell - 2 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Inga problem och inget krångel med reklamation och retur
  • Jättefina solglasögon
  • Enkelt att beställa nya solglasögon
  • Bra kundservice

Naiel - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Varan var inte som väntat

Lasse Särnblad - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Produkten var trasig
  • Kvaliteten på produkten var dålig
  • Borstarna var av
  • Kundtjänsten var tillmötesgående och hjälpsam
  • Priserna var överkomliga
  • Dålig kommunikation från företaget
  • Hemsidan var användarvänlig
  • Bra returpolicy

David Andersson - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Förfalskade produkter
  • Illegala produkter
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återbetalning

Алена Кузмина - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktig vara
  • Ingen respons på returnförfrågan

Kjell Jonsson - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tveksam marknadsföring med bild och pris på 4 st produkter.
  • Fick bara 2 st galgar istället för 4 som annonserat.
  • Beslutade att utnyttja ångerrätten efter felaktig leverans.
  • Väntar på att få returadressen för att kunna returnera produkterna.

Robert Svahn - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • långa leveranstider
  • support endast engelsktalande
  • svårt att avboka beställningen
  • måste skicka tillbaka varan om man inte vill ha den

Magnus - 20 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Paketet var inte bra.
  • Fattas saker. Kan aldrig använda mobilhållaren i min bil.
  • Vill ha en ny mobilhållare men vet inte hur jag ska kontakta er.

Melad Hanna - 19 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Återvändande av produkt är enkelt

Jocke Vaino - 16 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bristande kommunikation, Ingen returpolicy, Oseriösa
  • Ingen returpolicy, Bristande kommunikation, Oseriösa

Anne Nilsdotter Berg - 23 juni 2022

  • Retur från Commerze, dröjd leverans via tracking, ingen ankomstnotis, brev utan specifikation från postnord, anonym leverans
  • Ingen respons från företaget inom 2 dagar, risk att inte få svar alls, besviken på kundtjänst, inte nöjd med företaget
  • Krånglig och oklar leveransprocess, ingen information om ankomst, svårt att veta vad som händer med beställningen, problem med notiser och specifikationer