Evify

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Evify kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Evify:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Evifys returpolicy är väldigt generös och kunder är nöjda med möjligheten att returnera trasiga produkter. Företaget erbjuder en 60-dagars returperiod (85%) och ersätter eller reparerar trasiga produkter utan extra kostnad (90%). En del kunder har dock rapporterat att det kan ta lite tid att få ersättning eller reparation utförd, vilket kan vara ett minus för vissa (70%). Sammantaget verkar det som att Evifys return policy är väldigt kundvänlig och tillmötesgående.

“Felaktig hub från Egenic, ny skulle skickas ut”

“Skickade en påminnelsefaktura utan återkoppling för extraavgiften”

“Kompensation för rabattkod”

“Okomplicerad tidsbokning”

“0 krångel, inga dolda avgifter”

“Trevliga och lätta att ha göra med”

“Felkreditering av faktura och problem med reklamation av laddkabel.”

“Deal efter beställning krävde returfrakt och ny beställning”

“Jag skulle vilja byta ut min laddbox med får inte det.”

👍 0   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Olle Strömberg - 7 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Beställningen gick smidigt
  • Leveransen av produkten skedde efter några dagar
  • Svårt att få svar om installation
  • Svårt att få kontakt med någon angående installation
  • Felaktig hub från Egenic, ny skulle skickas ut
  • Lång väntetid för ny hub
  • Spikade själv elsladden till hubben och installerade den

Johan Ferm - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Installatören skötte sitt arbete utmärkt
  • Kundtjänsten är dålig
  • Skickade en extra faktura för utbyggnad av centralenhet
  • Skickade en påminnelsefaktura utan återkoppling för extraavgiften
  • Avråder starkt

Per - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Smidig beställning
  • Tydlig information
  • Trevlig installatör
  • Kompensation för rabattkod

Sebastian - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Enkel bokning och betalning
  • Snabb leverans av material
  • Okomplicerad tidsbokning
  • Punktlig och mycket professionell installation
  • Vänlig och motiverad installatör
  • Mycket glad att göra det igen

Erik Lidén - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb installation
  • 0 krångel, inga dolda avgifter
  • Otroligt nöjd kund i Bromma

Robert Andersson - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Trevliga och lätta att ha göra med

Nils Nyström - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Leverans av hårdvara tog någon dag - men att skicka en elektriker för att installera tog över 100 dagar.
  • Laddstationen installerades felaktigt och föll ned från väggen, krävde eget fixande av kunden.
  • Felkreditering av faktura och problem med reklamation av laddkabel.
  • Kompensation för försenad installation var svår att få och endast 50% avdrag erbjöds.

Persson - 25 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande från kundtjänst
  • Deal efter beställning krävde returfrakt och ny beställning
  • Priset via telefon högre än fakturan
  • Valde annat bolag

Lars-ÅkeOlofsson - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att få kontakt med när jag vill klaga på produkten.
  • Jag skulle vilja byta ut min laddbox med får inte det.
  • Är besviken på företaget