Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Elcykelvaruhuset erbjuder gratis kaffe och tillgång till toalett, vilket uppskattas av många kunder. Många upplever också att personalen ger ärlig och personlig service (85%). Väntetid vid disken/kassan kan dock vara en nackdel för vissa (20%). Det finns även en del otydligheter i telefonkontakten med företaget (30%), men överlag upplevs bra service och snabbt svar på frågor (90%). Gratis kedjelås samt enkel montering och höjdjustering av cykeln är andra fördelar som kunderna uppskattar (80%). Sammantaget ger kunderna en positiv bild av Elcykelvaruhusets kundtjänst, även om det finns viss förbättringspotential.