Duab

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Duab kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Duab:

TrustPilot (19)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen från Duab får en blandad respons baserat på recensionerna. En positiv punkt är att beställningen är lätt och överskådlig, med snabb bekräftelse på tillgänglighet (80%). Å andra sidan har vissa kunder inte haft koll på lagersaldo och upplevt försenade leveranser utan kontakt (60%). Det finns önskemål om tydligare information om leveranstid och bättre kommunikation vid förseningar (70%). Sammantaget verkar Duabs kommunikation vara ojämn, med förbättringsområden gällande lagersaldo och leveranstider.

“Allt funkar ju utan mankemang”

“Två förseningar och vid sista föreningen fick jag ringa själv för att få nytt leveransdatum”

“Ljug om leveransen”

“Inte så korrekt information om produkterna.”

“Kan inte ge högsta betyg så länge ni anlitar PostNord.”

“Jag fick inte allt levererat som stod i varans beskrivning”

“klagade via mail men inte fått något svar på över en vecka”

“dålig koll på ordern”

“Lång leveranstid (2 månader)”

“Ingen återkoppling”

👍 37   👎 27

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Perry Wallin - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Allt funkar ju utan mankemang

Leif Carlsson - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Leveranstiden inte ok
  • Två förseningar och vid sista föreningen fick jag ringa själv för att få nytt leveransdatum
  • Transportören postnord ren katastrof?

Tommy Larsjos - 15 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Ljug om leveransen

Tommy - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Inte så korrekt information om produkterna.
  • Elverket var i praktiken oanvändbart.

Kund - 4 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Kan inte ge högsta betyg så länge ni anlitar PostNord.

Thomas Nilsson - 15 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Jag fick inte allt levererat som stod i varans beskrivning
  • klagade via mail men inte fått något svar på över en vecka

OH - 15 maj 2023Trustpilot 🔗

  • dålig koll på ordern

Anders - 10 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid (2 månader)
  • Ingen återkoppling

Reino - 10 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Produkterna i lager det är bra

kund Jojje - 2 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Beställningen av varan gick problemfritt.
  • Varan har skickats i väg från er, enl sms meddelande.
  • Har inte fått varan än så omdömet på den punkten måste vänta.