DFDS

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.6 för DFDS kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för DFDS:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. DFDS erbjuder en lugn och behaglig överfart med bra hyttar och mat ombord, men vissa resenärer upplever problem med smutsiga sängkläder och bristande information om hamnanvisningar och anslutningsbussar. Incheckningen är smidig, men vissa upplever att det tar lång tid att lämna Oslo terminalen och att det är för få timmar i Oslo. Dessutom har vissa klagomål gällande skyltningen till hamnen och svårigheter att boka om färjan vid oväder. Sammantaget verkar leveransen från DFDS vara blandad med vissa positiva och negativa aspekter. (60%)

👍 8   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.