DAZN

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för DAZN kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för DAZN:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. DAZN har en besvärlig och förvirrande prenumerationsavbokningsprocess med många klagomål om fortsatt debitering efter avbokning. Även om webbplatsen erbjuder live-sportevenemang finns det en hög andel negativa recensioner om bedrägeri, stöld av pengar och svårigheter att avsluta prenumerationen. Det finns också klagomål om otillgängliga kamper som marknadsförs. Sammantaget är DAZN inte ett pålitligt alternativ enligt många användares upplevelser. (65%)

“Jag har inte kunnat avboka den”

“Behov av att förbättra och ändra flera aspekter av tjänsten”

“Höga avgifter efter köp”

“Ingen avbokning utan 30 dagars varsel och svår webbplatsgränssnitt”

“Avbokningsprocessen inte användarvänlig”

“Måste betala, navigationsproblem, svårt att se början av innehållet”

“Fruktansvärd service”

“Svårt att avbryta prenumeration”

“Svårt att avsluta”

“Mycket av en bluff”

👍 1   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Maite Bosch - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Jag har inte kunnat avboka den
  • Extra avgifter
  • De låter mig inte avboka prenumerationen

Tina - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Frekvensen med vilken det stannar och loggar ut sessionen
  • Priset i förhållande till kvaliteten på tjänsten
  • Drifts- och stabilitetsproblem med applikationen
  • Behov av att förbättra och ändra flera aspekter av tjänsten

Marcus - 11 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Höga avgifter efter köp

Pool and Snooker Fan - 11 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen avbokning utan 30 dagars varsel och svår webbplatsgränssnitt
  • Ingen respons från chattmeddelanden för avbokningsförfrågningar
  • Avbokningsprocessen inte användarvänlig
  • Avbokningspolicy kräver 30 dagars varsel

Raul - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Måste betala, navigationsproblem, svårt att se början av innehållet

alex bickham - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Fruktansvärd service

Fezz Bomb - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri!
  • Höga avslutningsavgifter
  • Svårt att avbryta prenumeration
  • Obehaglig kundtjänst

Jesús Pérez - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att avsluta
  • Kundservice svarar inte
  • Automatiska svar i chatten
  • Desinformation om avslutningsvillkor

M “Supersix” Latham - 7 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket av en bluff

Maria Trinidad garcia llamas - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • För många enheter att navigera mellan
  • Brister i telefonkundsupport

Tim - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Totalt bedrägeri
  • Falsk marknadsföring
  • Svårt att avbryta prenumeration
  • AI-chatten fungerar inte

Jo - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att avsluta prenumeration, ingen automatisk avslutning för löpande avtal, dyra PPV-priser

Consumer - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Felaktig fakturering
  • Fortsatt debitering efter avslutat abonnemang
  • Försäljning av ytterligare tjänster och evenemang

Angelo Daniel Teixeira Lara - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri vid avbokning före 30 dagar
  • Problem med avbokning per telefon
  • Reaktivering av kontot utan samtycke
  • Avbokningsprocessen komplicerad och förvirrande

Sammi Abdulla - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Avbokningsprocessen är svår och verkar vara en bluff

Bill - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Konstant fryser och buffrar

ivan garcia - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • De har lurat mig med priset
  • Dålig kundservice
  • Svårt att avbryta
  • Brist på svar på kontakter

Ari - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dessa killar är bedragare

James Hill - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att avsluta prenumerationen

Sabine Engelke - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kunde inte titta på några spel på DAZN på söndag
  • Fick felaktigt lösenord 10 gånger och blev inte hjälpt av kundtjänst
  • Fel lösenordsmeddelande ändrades utan att problemet löstes
  • Missnöjd med DAZN och besvikelse över bristande service

J Bailey - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • lurande prenumerationstjänst

Alex Collie - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Behöver ett telefonsamtal för att avbryta kontot, kontot inte faktiskt avbrutet, debiterad två gånger, ingen återbetalning gavs
  • Debiterad igen efter avbokningsbegäran, brist på kommunikation angående betalningar
  • Ojämn återbetalningspolicy, otillräcklig kundtjänst

Shane Brown - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra streamingkvalitet
  • Svårt att avsluta tjänsten

UP - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Total bluff
  • Felaktig fakturering
  • Långsamma svar

AYOZE SANTIAGO - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Brist på pengar för att sätta på lopp som det ska
  • Varje gång du ser loppen i efterhand måste du se resultaten innan loppen
  • Kan inte vara som alla appar, se saker efter titlar som det ska
  • Behöver dra tillbaka skalan tills du ser alla resultat
  • Usel för den avgift vi betalar
  • Dåliga människor

Ryan Stephens - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri. Undvik denna webbplats.

A.D - 8 april 2024Trustpilot 🔗

b f - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Illegal arbetsmetoder
  • Tog pengar utan att tillhandahålla tjänst
  • Svårigheter med att avbryta prenumeration
  • Brist på kommunikation
  • Ingen service trots månatliga avgifter
  • Frågor om legitimitet i företagets verksamhet

Richard Davies - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • De var inte tydliga med automatisk förnyelse
  • Försökte avsluta prenumerationen inom 14 dagar men de vägrade
  • Tagit bort pengar från mitt konto utan förvarning
  • Efter att ha eskalerat klagomålet har de återbetalat mig