Bythjul

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.6 för Bythjul kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Bythjul:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bythjuls returpolicy har både fördelar och nackdelar enligt recensionerna. En positiv aspekt är att de skickar returfraktsedlar men problem uppstår ibland med att få dem via e-post istället för post (60%). Tyvärr har det förekommit problem med kundtjänsten som lovar att skicka nya returfraktsedlar men inte levererar dem samt att det kan krävas en hög returavgift (40%). Dessutom önskas en tydligare återbetalningspolicy av vissa kunder.

“Missnöjd med servicekvaliteten”

“problem med leverans av returfraktsedlar”

“Returavgift för däck som inte lämnat lager”

“Besviken”

“kräver nu att jag ska betala hög returavgift”

👍 4   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jonathan Axelsson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt snabb leverans
  • Missnöjd med pris
  • Problem med bokningssystemet
  • Missnöjd med servicekvaliteten

Mikael Johansson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • bra kommunikation via email och telefon
  • problem med leverans av returfraktsedlar
  • dålig kundservice
  • ingen respons på kundens mejlkrav

Fredrik Nilsson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Returavgift för däck som inte lämnat lager
  • Missad bokning och brist på kommunikation
  • Höga kostnader för retur av varor
  • Dålig service och hantering av situationen

Juniior Pedersen - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Billigt och bra
  • Besviken

Knut L - 17 månader sedan

  • fick fel bredd på däck även efter att ha skrivit in regnummer
  • läser inte ditt mail förrän efter 3-4 dagar
  • telenumret kommer inte upp när man trycker på kontakta oss
  • de ändå skickar ut däcket trots annullerad order
  • kräver nu att jag ska betala hög returavgift
  • arbetar med företag med dåligt omdöme