Boxer

25 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Boxer kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Boxer:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (24)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Boxers webbplats erbjuder kostnadsfri e-faktura genom banken (100%), men saknar tydlig information om betalsätt och aktivering av e-faktura (75%). Det finns svårigheter att säga upp abonnemanget online (75%) och att administrera abonnemanget online (50%). Trots detta har webbplatsen fungerat utan problem (100%) och har fungerat bra under alla år enligt vissa användare (100%). Det finns dock klagomål om att det är hopplöst att få kontakt med supporten (25%) och att Boxer har höjt priserna samtidigt som bredbandet fungerar dåligt (25%). Möjligheten att sköta abonnemang online har tagits bort (0%) och det har strulat sedan Tele 2 blandat sig in (25%). Sammantaget verkar Boxers webbplats ha vissa fördelar, men det finns utrymme för förbättringar när det gäller användarvänlighet och kundsupport.

“Kan inte sköta abonnemang från hemsidan”

“Svajig och usel internettjänst som försvinner regelbundet”

“Fakturaavgift 2023”

“Saknar tydlig information om betalsätt och aktivering av e-faktura”

“Svårt att ändra faktureringsmetod online”

“Boxer play fungerar inte med proxy eller VPN”

👍 7   👎 18

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mia Linköping - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Hopplösa att få kontakt med
  • Väntetid ca 1 timma
  • Kan inte sköta abonnemang från hemsidan

michael - 27 november 2023Trustpilot 🔗

  • Svajig och usel internettjänst som försvinner regelbundet
  • Ingen hjälp från kundtjänst trots lång väntetid
  • Ingen information om driftstörningar i området
  • Svårt att avsluta abonnemanget

Sabure1337 - 30 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Fakturaavgift 2023

Tommi - 30 januari 2023

  • Skickar fortfarande pappersfaktura trots tidigare e-faktura
  • Saknar tydlig information om betalsätt och aktivering av e-faktura

Alex - 10 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Fakturering via brev istället för digitalt
  • Svårt att ändra faktureringsmetod online
  • Ingen möjlighet att ta bort pappersfaktura
  • Extra kostnader för E-faktura efter första betalningen

A Gberg - 23 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Helt värdelös TV-leverantör
  • Boxer play fungerar inte med proxy eller VPN
  • 30% av kanalerna är ur funktion
  • Reklamen kräver omstart av TV
  • Störningar vid 22 och 02-tiden