Boxer

25 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Boxer kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Boxer:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (24)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Boxer är en produkt som har blandade recensioner. Enligt recensionerna har Boxer en del problem med internetanslutning och stability, med vissa kunder som upplever låg internet hastighet och kass internetanslutning. Dock har vissa kunder haft en bra och pålitlig produkt utan problem. Kommunikationen från företaget verkar vara bristfällig enligt vissa recensioner. Prissättningen och faktureringsprocessen upplevs också som negativ av vissa kunder. Överlag verkar det finnas mycket utrymme för förbättring, men det finns också nöjda kunder som har haft en positiv upplevelse med Boxer. (60%)

“Fryser bilden flera gånger om dagen”

“Lurar kunderna”

“Svajig och usel internettjänst som försvinner regelbundet”

“strular ofta”

“Dåligt nät”

“Vill att man köper en router för 1200 kr”

“Måste köpa router även om man varit medlem i 3 år”

“Kunden kan missa att betala fakturor”

“Skumt företag”

“Bild som pixlar, kanaler försvinner”

👍 21   👎 81

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Janet Andersson - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Höjer priserna utan varning
  • Fryser bilden flera gånger om dagen
  • Otrevlig kundservice vid uppsägning
  • Lurar kunderna

michael - 27 november 2023Trustpilot 🔗

  • Svajig och usel internettjänst som försvinner regelbundet
  • Ingen hjälp från kundtjänst trots lång väntetid
  • Ingen information om driftstörningar i området
  • Svårt att avsluta abonnemanget

Balazs Petrik - 17 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • strular ofta
  • kundservice svarar inte i telefon
  • lång väntetid i telefonkö
  • hög prissättning

Samah Saber - 9 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Dåligt nät
  • Kundservice svarar inte så ofta
  • Måste ringa flera gånger
  • Vill att man köper en router för 1200 kr
  • Måste köpa router även om man varit medlem i 3 år

Nils Sjöqvist - 22 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Kunden kan missa att betala fakturor
  • Boxer skickar påminnelsefaktura eller inkasso istället för att påminna via mail

Mikael - 26 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Helt otroligt dålig kundtjänst
  • Ingen hjälp alls
  • Tröttar ut folk
  • Skumt företag

Marie - 13 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Bild som pixlar, kanaler försvinner
  • Samma dåliga ursäkter från supporten
  • För j..ligt att köpa en tjänst som inte håller vad den lovar
  • Måste betala trots dålig kvalitet
  • Oseriöst beteende

Alla - 29 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Kundservice är som Erdogan
  • Inget ansvar för utlovade produkter som inte levereras
  • Inget ansvar för utlovat programutbud
  • Inget ansvar som tjänstemän

Kotte - 13 april 2022Trustpilot 🔗

  • Driftstörningar och ingen rimlig kompensation
  • Får ingen rimlig kompensation utan de försöker till och med sälja på mig ett dyrt mobilabonnemang när jag ringer dem

Maria - 7 april 2022Trustpilot 🔗

  • Uselt företag
  • Inga bra omdömen
  • Aldrig mer Boxer

Petter - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Hårdvara av låg kvalitet
  • Långa väntetider i kundtjänst
  • Snabb kundtjänst för nya kunder

Ingo - 24 januari 2022Trustpilot 🔗

  • störande lagg varje kväll
  • kanaler funkar bra på internet men inte på boxer
  • problem med bredband enligt support
  • lång tid till support

A Gberg - 23 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Helt värdelös TV-leverantör
  • Boxer play fungerar inte med proxy eller VPN
  • 30% av kanalerna är ur funktion
  • Reklamen kräver omstart av TV
  • Störningar vid 22 och 02-tiden

Viveka Schölin - 8 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Kompensation på 56 kr för nästa faktura.
  • Vänlig support.
  • Lång väntetid i kö och samtal.
  • Tv fungerade inte utan uppkoppling.
  • Hjärtklappning och dåligt humör.
  • Fler problem förväntas i framtiden.