bodum

106 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för bodum kommer från 106 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för bodum:

TrustPilot (106)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bodums returpolicy har både fördelar och nackdelar enligt ovanstående recensioner. En fördel är att kunderna kan returnera produkter om de upplever att produktinformationen var missvisande. Å andra sidan kan det vara en nackdel att kunderna måste betala för returkostnaden vid missvisande produktinformation. Det verkar också finnas en upprepande problem med handtaget som lossnar, vilket kan vara en anledning till att kunder behöver returnera produkterna. Sammantaget verkar Bodums returpolicy vara ganska flexibel men kan förbättras för att undvika återkommande problem med produktkvaliteten. (33.33% fördel, 66.67% nackdel)

“Handtaget lossnade efter bara några dagars användning.”

“Svårmonterad”

“Dålig kvalitet och ingen garantiservice.”

“Omöjligt att returnera”

“Kaffet läckte över hela min ryggsäck! Det gjorde min dator blöt och förstörde en av mina studieböcker, som jag precis hade köpt.”

“Ingen återkoppling angående retur”

“Skickar inte ut kvitto/momsunderlag”

“Ingen möjlighet till retur”

“Kundtjänst har inte svarat på över en månad”

👍 0   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Pia Hedman Modig - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Handtaget lossnade efter bara några dagars användning.

marie - 19 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Svårmonterad

A C - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet och ingen garantiservice.
  • Långsam eller utebliven kundtjänst.
  • Billiga kinaprodukter i snygg förpackning.
  • Köp Bodums produkter på AliExpress till lägre pris.

Missnöjd kund - 23 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Omöjligt att returnera

Juliana - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kaffet läckte över hela min ryggsäck! Det gjorde min dator blöt och förstörde en av mina studieböcker, som jag precis hade köpt.
  • Kaffet förblev varmt*lol*, men koppen var en besvikelse.

Sofia - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen återkoppling angående retur
  • Långsamma svar
  • Oseriöst beteende

Joakim - 4 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Skickar inte ut kvitto/momsunderlag

I. - 2 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen möjlighet till retur
  • Dem svarar inte mail eller vid kontakt försök hos support
  • Rekommenderar inte att göra en beställning här

Max - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst har inte svarat på över en månad