Beliani

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Beliani kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Beliani:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Beliani har en returpolicy som får blandade recensioner. Vissa kunder har haft problem med dålig kvalitet på produkterna och bristande garanti (75%), medan andra har haft svårigheter med att få återbetalning och dålig kommunikation vid retur (25%). Det verkar vara en del utmaningar med Belianis returpolicy, men vissa kunder har också haft positiva erfarenheter. Det är viktigt att vara medveten om eventuella risker innan man handlar från Beliani.

“Väldigt dyra dekorationer”

“Sprickor och kvistar i lackeringen”

“Kundtjänst vägrar återbetalning”

“Varning för att köpa i kommersiellt syfte”

“Ineffektiv returpolicy”

“pakete skickades tillbaka utan avisering”

“Fick en defekt vara”

“dålig kvalitet, skadad produkt”

“Svårt att få full återbetalning”

👍 0   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Peter - 24 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Väldigt dyra dekorationer

Eva Åkerman - 21 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Sprickor och kvistar i lackeringen
  • Kundtjänst vägrar återbetalning
  • Bordsskivan sprack
  • Varning för att köpa i kommersiellt syfte

Camilla Holmertz - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Ineffektiv returpolicy

Matilda - 10 november 2023Trustpilot 🔗

  • fick en spåringslänk på tyska
  • fraktbolaget kontaktar ej vid leverans
  • får ingen information om leverans
  • kundtjänst kan inte hjälpa
  • pakete skickades tillbaka utan avisering
  • samma problem upprepas trots åtgärder

Kund - 24 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Fick en defekt vara

Stephanie Galvez - 1 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • dålig kvalitet, skadad produkt

omid hasanzade - 13 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig produktkvalitet
  • Svårt att få full återbetalning
  • Inflexibel rabattpolicy