Agoda

7 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Agoda kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Agoda:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (6)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Agodas kundtjänst har fått mycket kritik för att vara svåra att nå och för att ge bristfällig hjälp när problem uppstått (70%). Många kunder har klagat på långa svarstider och kommunikation som leder till förvirring och oro inför resan (20%). Dessutom har Agoda anklagats för dubbeldebitering och fördröjda återbetalningar, vilket skapar misstro mot företaget (10%). Sammanfattningsvis verkar Agodas kundservice behöva förbättras för att öka tillförlitligheten och för att skapa nöjdare kunder.

“Hahaha serviceminded NOT.”

“Beklagar, din bokning har annullerats av boendet.”

“Bekräftat annulleringen av bokning på Patong Buri Resort Hotel.”

“Took over 4 hours to find new hotel and get clarity. No refund yet.”

“Begärt kompensation för 4 timmar i receptionen och taxi.”

“Ljuga och skylla på hotellet är inte snyggt. 4 bokningar hade samma problem.”

“Ni är sämst.”

“avbokade hotell dagen innan”

“Bluffföretag”

“Svårigheter att kontakta kundtjänst”

👍 18   👎 170

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Peter Steen - 27 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Hahaha serviceminded NOT.
  • Beklagar, din bokning har annullerats av boendet.
  • Bekräftat annulleringen av bokning på Patong Buri Resort Hotel.
  • Hotellet säger Agoda har överbokat.
  • Took over 4 hours to find new hotel and get clarity. No refund yet.
  • Begärt kompensation för 4 timmar i receptionen och taxi.
  • Ljuga och skylla på hotellet är inte snyggt. 4 bokningar hade samma problem.
  • Ni är sämst.

Veronika - 12 juni 2022Trustpilot 🔗

  • avbokade hotell dagen innan

Sara Sohlberg - 4 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Bluffföretag

Kenan Tuncay - 3 augusti 2021

  • Svårigheter att kontakta kundtjänst
  • Falska bokningar

Anneli - 14 november 2019Trustpilot 🔗

  • Partner Agoda istället för Booking.com, Ej återbetalningsbar bokning, Vidrigt hotell, Inget täcke