Agoda

7 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Agoda kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Agoda:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (6)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Agodas kommunikation har en rad problem enligt recensionerna. Det finns svårigheter att komma i kontakt med kundtjänst och dålig kommunikation (60%), ibland till och med falska bokningar och fördröjningar i svar (20%). Användning av Google Translate och olika valutor kan också försvåra kommunikationen (20%). Trots vissa bra bokningserfarenheter, så finns det tydliga brister i kommunikation och kundtjänst (40%).

“Många e-postmeddelanden”

“Hahaha serviceminded NOT.”

“Beklagar, din bokning har annullerats av boendet.”

“Bekräftat annulleringen av bokning på Patong Buri Resort Hotel.”

“Hotellet säger Agoda har överbokat.”

“Ljuga och skylla på hotellet är inte snyggt. 4 bokningar hade samma problem.”

“avbokade hotell dagen innan”

“Bluffföretag”

“Svårigheter att kontakta kundtjänst”

“Falska bokningar”

👍 18   👎 131

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Robert Valter - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Många e-postmeddelanden

Peter Steen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hahaha serviceminded NOT.
  • Beklagar, din bokning har annullerats av boendet.
  • Bekräftat annulleringen av bokning på Patong Buri Resort Hotel.
  • Hotellet säger Agoda har överbokat.
  • Took over 4 hours to find new hotel and get clarity. No refund yet.
  • Begärt kompensation för 4 timmar i receptionen och taxi.
  • Ljuga och skylla på hotellet är inte snyggt. 4 bokningar hade samma problem.
  • Ni är sämst.

Veronika - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • avbokade hotell dagen innan

Sara Sohlberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bluffföretag

Kenan Tuncay - 4 år sedan

  • Svårigheter att kontakta kundtjänst
  • Falska bokningar