Ador

5 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Ador kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ador:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (3)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ador har en bristande kundtjänst med 0% tillgänglighet och långsamma svar, vilket kan vara frustrerande för kunderna. Trots detta kan skapandet av ett konto ta längre tid än förväntat, vilket kan vara ett negativt intryck för användarna med bara 25% effektivitet.

“Krånglig returprocess och ej full återbetalning efter många mejl”

“Ingen kundtjänst”

“Går inte att komma i kontakt med bolaget”

👍 0   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annette Dahlberg - 22 mars 2022

  • Krånglig returprocess och ej full återbetalning efter många mejl

Lennart - 28 augusti 2021

  • Ingen kundtjänst
  • Går inte att komma i kontakt med bolaget
  • Inga besked om försenad leverans
  • Sämre än värdelös