Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Adors kommunikation får ett lågt betyg med endast 20% positiva kommentarer. Kunderna klagar på att det är svårt att komma i kontakt med bolaget och att de inte ger besked om försenade leveranser. Dessutom tar det lång tid att skapa ett konto, vilket leder till frustration hos användarna. Det positiva är att när kunder väl lyckas kommunicera med Ador, upplever de att supporten är hjälpsam och tillmötesgående (40%). Det finns också en tydlig informationsförmedling om produkterna (80%), vilket underlättar för kunderna att göra informerade köpbeslut. Sammantaget, kan Adors kommunikation behöva förbättras för att öka kundnöjdheten.