vitaePro

31 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.8 för vitaePro kommer från 31 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för vitaePro:

TrustPilot (31)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. VitaePros kundtjänst får högt betyg med 85% positiva recensioner. Kundtjänsten uppskattas för trevligt bemötande och enkla abonnemangspausningar (95%). Det finns dock klagomål på att de inte svarar på mail (10%) och vissa känner ingen förbättring av produkten (5%). Sammantaget verkar VitaePros kundservice vara tillmötesgående och effektiv för de flesta kunder.

“Kontakten vid paus av beställning”

“Ingen skillnad efter 1 år”

“vänliga trevliga tillmötesgående”

“Positiv effekt på smärta i fingrarna”

“Kundtjänsten är bra”

“Kan vara skadligt för hälsan”

“Slippa smärta ger livslust, rörelseglädje och energi.”

“Vänligt och professionellt bemötande”

“Bra och trevligt bemötande”

“Bättre rörlighet och mindre smärta i knäleden”

👍 59   👎 20

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ann Christin Påhlson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkt
  • Kontakten vid paus av beställning

Mats Johansson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen skillnad efter 1 år

kund - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • vänliga trevliga tillmötesgående

Ulla Ersmarker - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Positiv effekt på smärta i fingrarna
  • Krokiga fingrar blev bättre
  • Kundtjänsten är bra

Maria Wahlberg - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen vetenskapligt bevis för effektivitet
  • Kan vara skadligt för hälsan

Kristina - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slippa smärta ger livslust, rörelseglädje och energi.

Gunilla - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vänligt och professionellt bemötande

Åsa Jonsson - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Paketet kommer som det ska
  • Bra och trevligt bemötande
  • Mina leder känns bättre
  • Använder vitapro och kollagen

Christer Sjöberg - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bättre rörlighet och mindre smärta i knäleden

Kerstin Blad - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Smidigt och lätt att vara kund
  • Seriöst och tydlig information beträffande beställningar och leveranser. Man vet vem man är till för.

Kund - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt produkt
  • Känns bättre med min artros i fingrar och fötter

kund - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Besväret försvann
  • Mycket nöjd

kund - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Missad leverans av bruna kapslar
  • Inga direkta problem med produkter och bemötande
  • Fick ett större utskick av vita kapslar istället för bruna
  • Nöjd i övrigt

Leif Kemi - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service
  • Leveranserna kommer i tid ibland lite för fort
  • När jag ville pausa så gick det smärtfritt

Wivianne Blad - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • smidigare i mina leder

MARIO Vittone - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inte mycket nytta för min artros men fortsätter lite till

kund - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice bra
  • Inga problem att pausa abonnemanget
  • Ingen märkbar skillnad sedan jag började med produkten

Seppo Mankelius - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingen förbättring efter flera månader