Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ulla Popkens kundtjänst är responsiv och lätt att kontakta per telefon (90%). Tyvärr är det enligt recensionerna vanligt med sena svar på e-post (70%) och standardiserade svar i bristfällig text (50%). Kundtjänsten beskrivs som dålig och ofta ger de inkompetenta och felaktiga svar (60%). Returer kan vara problematiska med långa väntetider för pengarna tillbaka och brist på kommunikation gällande statusen (80%). Dessutom finns det klagomål på avsaknad av faktura, överskriden betalningsfrist och hot om inkasso utan förvarning om kreditprövning (70%). Sammantaget anses kundservicen vara låg i kvalitet och mottagningen är blandad, med vissa som rekommenderar butiken och andra som avråder (50%).