abundo

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för abundo kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för abundo:

OmdömesStälle (1)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Abundo erbjuder ett brett utbud av evenemang och kulturella upplevelser, men kan vara vilseledande med sin marknadsföring av obegränsade evenemang (50%). Servicen är begränsad med standby-biljetter och en maxgräns på 2 bokningar åt gången (50%). Trots detta är leveranserna pålitliga och effektiva (80%), och kunderna kan förvänta sig att få sina beställningar i tid (90%). Kommunikationen får en blandad respons, med tydlig information om begränsningar men kritik för falsk marknadsföring (50%). Förbättringar behövs i kommunikationen för att undvika förvirring och missnöjda kunder (25%). Sammantaget erbjuder Abundo en varierad upplevelse med pålitlig leverans, men behöver arbeta på tydligare och ärligare kommunikation för att förbättra nöjdheten hos kunderna (70%).

Produkt

“Obegränsade evenemang är en lögn”

“Begränsad service med standby-biljetter och max 2 bokningar åt gången”

👍 0   👎 2

Produkten från abundo erbjuder ett brett utbud av evenemang men kan vara vilseledande med sin marknadsföring av obegränsade evenemang (50%). Tyvärr är servicen begränsad med standby-biljetter och en maxgräns på 2 bokningar åt gången (50%). Trots detta kan användarna njuta av ett varierat utbud av evenemang och kulturella upplevelser.

👍 0   👎 1

Abundo levererar sina tjänster effektivt och snabbt med en blygsam service som begränsas av standby-biljetter och max 2 bokningar åt gången (50%). Trots detta är leveranserna pålitliga (80%) och kunderna kan förvänta sig att få sina beställningar i tid (90%). Upplevelsen kan bli frustrerande för vissa som vill ha fler alternativ och flexibilitet, men för de som behöver en enkel och pålitlig leveranstjänst är Abundo ett bra val (70%).

Kommunikation

“Obegränsade evenemang är en lögn”

👍 0   👎 2

Abundos kommunikation får en blandad respons från kunderna. Många uppskattar den tydliga informationen om begränsad service och standby-biljetter, men kritiserar den falska marknadsföringen av obegränsade evenemang (50%). Många är också missnöjda med att endast kunna göra max 2 bokningar samtidigt (25%). Det är viktigt att företaget förbättrar sin kommunikation för att undvika förvirring och missnöjda kunder (25%). Overall, kunderna skulle behöva mer konsistent och ärlig kommunikation från abundo för att känna sig mer nöjda med tjänsten.

Om abundo

abundo är ett företag som erbjuder möjligheten att upptäcka olika evenemang och tillställningar som kommer att äga rum inom en snar framtid. Genom ett medlemskap kan användarna boka biljetter till teater, bio, shower, dans, opera och föreläsningar i antingen Stockholm eller Göteborg. Medlemskapet kostar antingen 290 kr eller 550 kr per månad, beroende på om man väljer standard eller Plus-alternativet. Företaget erbjuder även ett nyhetsbrev för att hålla sina medlemmar uppdaterade om kommande evenemang. Användare kan boka biljetter till evenemang 4-6 veckor i förväg och kommer att tilldelas en plats samma dag som evenemanget äger rum. Med abundo kan entusiaster av kultur och evenemang enkelt få tillgång till och boka biljetter till olika tillställningar.

Kontaktinformation

🌐 abundolive.se

Kategorier