Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tillskottsbolaget får ett genomsnittligt betyg på kommunikation med kunderna. Kundservice svarar snabbt på frågor och ger personliga svar, vilket uppskattas av många (70%). Trots detta finns det vissa klagomål på produkternas kvalitet, särskilt när det gäller en stark kemikalielukt och dålig smak (30%). Vissa kunder har haft problem med lång leveranstid och fel produkter, vilket har skapat oro och besvikelse (20%). Sammantaget finns det fortfarande utrymme för förbättringar särskilt när det gäller att hantera klagomål och assistera kunder med problematiska produkter.