Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TheMobileStore har en generös returneringspolicy med möjlighet att få felleveranser utan debitering (33%), men det är en besvärlig process att återbetalningen tar lång tid (20%). Det är också krångligt att skriva ut retur-men utan tillgång till skrivare (25%) och ibland måste man ta sig till en annan plats för att göra detta (17%). Det kan vara svårt att returnera fel modell av produkten (20%) och vissa kunder har haft problem med att reklamera defekta varor, vilket kan vara en besvärlig process (15%). Det kan också vara problematiskt att behålla en felleverans utan debitering om den är osäker att använda (10%). Sammantaget erbjuder TheMobileStore en rättvis men inte helt smärtfri returneringspolicy för sina kunder.