Fibio Omdöme: Läs & dela recensioner i Sverige

Alla recensioner

Fibio

50% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

A
Alfredo Nolan
I recently switched to Fibio for my internet and phone service, and I am extremely happy with the decision. The customer service team provided me with clear instructions and made the switch easy. ...Läs vidare
O
Olof
Känner mig lurad. Pratade med en väldigt trevlig försäljare och fick direktnumret till honom som jag också provade, nu funkar hans direktnummer inte längre. Han garanterade mig att min flytt till F...Läs vidare

Alla recensioner (2)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Fibio: A Seamless Switch

    I recently switched to Fibio for my internet and phone service, and I am extremely happy with the decision. The customer service team provided me with clear instructions and made the switch easy. One feature that really stood out to me is their flexible subscription options, allowing me to choose a plan that fits my specific needs without overpaying for services I don't need. Additionally, their network reliability has been fantastic - no more dropped calls or buffering during online meetings! Another bonus is their user-friendly app that allows me to manage my account on-the-go. I appreciate being able to easily check data usage and pay bills directly from my phone without having to call in or go through a complicated process. Overall, Fibio has exceeded my expectations in terms of both service quality and customer support. It's evident why they claim "Sveriges nöjdaste kunder" (Sweden's most satisfied customers).


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Telefonabonnemang

    Känner mig lurad. Pratade med en väldigt trevlig försäljare och fick direktnumret till honom som jag också provade, nu funkar hans direktnummer inte längre. Han garanterade mig att min flytt till Fibio skulle ske först när min bindningstid var över. Blev förvånade att de skickade mig SIMkort direkt och nu visar det sig att jag kommer få betala de dryga 2 åren jag har kvar hos 3, samtidigt som det är 36 mån uppsägningstid hos Fibio. När jag ringer dem och pratar om detta känns det som det är just deras affärsmodell att vända sig till företag och utnyttja att ångerrätten är så mycket svagare. Fy för detta alltså!


Andra personer tittade också på

Logo TELE2

TELE2

5 recensioner

Här kan du läsa om vad andra kunder har gett TELE2 för feedback och betyg. Är du kanske intresserad av att handla hos TELE2 men...

Logo Boxer

Boxer

1 recensioner

Är du intresserad av att vet mer om Boxer? Här kan du läsa allt om företaget och vad de har att erbjuda. Framförallt, vad ...

Logo Halebop

Halebop

1 recensioner

E- handel och att shoppa på internet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt hel...

Logo MyBeat

MyBeat

0 recensioner

Alla vill väl ha ett bra mobilabonnemang, varför skulle man inte vilja det? Det kan vara svårt att välja ett bra mobilabonnema...