Fibio

122 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.8 för Fibio kommer från 122 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Fibio:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (120)

Helhetsbild : Är det verkligen så bra som de säger, eller döljer sig något annat bakom ytan?

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Fibio erbjuder en pålitlig produkt med bra täckning och säker uppkoppling till ett konkurrenskraftigt pris (56%, 67%, 44%, 33%). Dock finns det risk för oärliga försäljningsmetoder och problem med teknisk support (11%), samt utmaningar med leveransen där många kunder upplevde problem med internetanslutningen och oseriösa säljare (70%). Kundtjänsten är varierande med både positiva och negativa erfarenheter (60%, 40%), och webbplatsen erbjuder bra och snabb hjälp via telefon men kan vara otydlig kring avtalsvillkor (80%, 60%). Fibios returpolicy är också blandad (60%, 40%), vilket kan resultera i missnöjda kunder. Sammantaget erbjuder Fibio en pålitlig produkt och service, men det finns utmaningar relaterade till försäljning, kommunikation och returpolicy som behöver förbättras.

Produkt : Helt okej, men se upp för oärliga försäljningsknep!

“Bra pris fungerar bra”

“Låga nivåer och surfmängd är rena skämtet”

“Allt fungerar bra”

“Helt ok”

“Bra information och trevligt bemötande”

“Bra mottagning”

“Aldrig problem”

“Bra täckning för mitt behov”

“Upplever en säker uppkoppling”

“Bra täckning”

“Bedrägeri”

“Valde tingsrätten för att stoppa bedrägeri”

“Mycket opålitliga säljare som konstigt nog alltid var sjuka när man ringde dem ???”

“Mycket opålitlig chef som tog över (vanja) och sa att hans namn var”

“Nu när jag ringer kundtjänst kan hon inte hjälpa mig med någonting och säger att säljaren har blivit avskedad, mycket mycket opålitligt enligt min åsikt med dolda fasta priser och egenskrivna omdömen”

“Bra fungerande mobilabonnemang utan tekniska störningar”

“Bra service och information från trevlig person”

“Bra täckning”

“Bra produkt till bra pris”

“Dålig täckning i vissa områden”

“Hoppas på att få Internet via USB-sticka”

“Bra förklaringar”

“Trevligt bemötande och hjälp med mobildatan”

“gillar konkurrens och lägstaprisgaranti”

“Förklarar på ett enkelt konstruktivt sätt”

“Effektivt”

“Lurade mig på 1700kr”

“Jag rekommenderar alla fibio”

“Kanonbra abonnemang helt nöjd”

“Prisgaranti på abonnemang”

“Sänkt avgift för samma tjänst”

“Bra och billigt”

“Bra och billigt i början”

“Lovade ingen bindningstid men visade sig vara en lögn”

“Fungerat utan problem under flera års tid”

“Bra täckning”

“Effektiv och smidig hantering av ärende”

“Problemfri och enkel lösning av fakturaärendet”

“bra produkter till rimlig kostnad”

“Lurade av säljare, ingen kontakt vid försök, katastrof, aldrig återkoppling”

“Bra operatör och utmärkt kundservice”

“Rekommenderar operatören till alla”

“Bra och rätt så värt kostnaden”

“Stängt av abonnemang efter misslyckad uppdatering”

“Saknade faktura åtgärdad”

“Adam la ner tid och omsorg på att förklara fördelen med mobilt bredband”

“Pålita och seriösa”

“Falska förutsättningar”

“Produkten var användbar och prisvärd”

“Helt enkelt toppen !!”

“Nöjd med mitt abonnemang”

“Blev kund trots ångertidens utgång. Inget nummer lämnades förrän betalning.”

“Bra erbjudande”

“Trevlig operatör som hjälpte mig till ett bättre abonnemang.”

“Förslag på abonnemang utan fri surf”

“Supporten är fantastisk och kompetent. Snabba problemupplösningar.”

“Mobila nätverket fungerar utmärkt som räddning.”

“Lurad av trevlig försäljare, funkar ej direktnummer längre.”

“Garanterades flytt efter bindningstid, betalar nu dubbla avgifter.”

“Affärsmodell utnyttjar svag ångerrätt för företag.”

“Lurad av försäljare”

“Strul med nätet och svår felanmälan”

👍 41   👎 12

Fibio produkten har god mottagning (56%), bra täckning (67%) och säker uppkoppling (44%). Dessutom erbjuds bra pris (33%) och trevligt bemötande vid hjälp med mobildatan (22%). Dock finns risk för oärliga försäljningsmetoder och problem med teknisk support (11%). Sammantaget erbjuder Fibio en pålitlig produkt med bra täckning och uppkoppling till ett konkurrenskraftigt pris, men det kan finnas vissa utmaningar relaterade till försäljningsmetoder och teknisk support.

Leverans : Vad hände med er internettäckning?

“Gick snabbt och enkelt”

“Kan inte logga in på hemsidan”

“Kan inte logga in på hemsidan eller appen för att kolla fakturan”

“Få fakturor via mail istället”

“Perfekt täckning”

“Aldrig problem”

“Upplever en säker uppkoppling”

“Kort vänte tid”

“Snabb leverans”

“Dålig täckning i vissa områden”

“Hoppas på att få Internet via USB-sticka”

“mobildatan segar ibland”

“Snabb leverans”

“Oförutsedd bytning till ny mobiloperatör”

“Skickade fakturan till fel adress”

“Svårt att byta ifrån fibio”

“Lång väntetid”

“Lurade av säljare, ingen kontakt vid försök, katastrof, aldrig återkoppling”

“Pga att ni debiterat mig för mycket i flera år så tappar ni den 5e stjärnan”

“Svårt att betala pga problem med hemsidan”

“Fullföljer löften”

“Snabb service”

“Supporten är fantastisk och kompetent. Snabba problemupplösningar.”

“Bra support trots att jag bor på landsbygden utan fast internet.”

“Mobila nätverket fungerar utmärkt som räddning.”

“Garanterades flytt efter bindningstid, betalar nu dubbla avgifter.”

“Lurad av försäljare”

👍 8   👎 12

Delivery av Fibio får blandade recensioner från kunder. Trots att vissa upplevde bra täckning och smidig process (30%), hade många problem med internetanslutningen och upplevde oseriösa säljare (70%). Parkoppling av enheterna var också tidsödande för vissa kunder. Det positiva är det bra priset och att vissa inte upplevde några problem alls under användning (20%). Fibio behöver förbättra sin kundservice och säkerställa att internetanslutningen fungerar ordentligt för att tillfredsställa alla sina kunder.

Kundtjänst : Vilken blandad kopp kaffe av kundupplevelser!

“Trevlig och enkel att prata med”

“Gick snabbt och enkelt”

“Jättetrevlig kille”

“Använder Bank ID för legitimation, fungerar i andra sammanhang”

“Trevlig säljare!”

“Trevligt bemötande och lätt att tala med personalen”

“Kunniga medarbetare”

“Långa väntetider hos kundtjänst och lite strul ibland”

“Prisvärt på högre nivåer (surf) och bra erbjudande efter klagomål”

“Bra service”

“Allt fungerar bra”

“Tack för det bästa fibio”

“skrattfull med skön humor”

“lätt att prata med”

“eloge till dig”

“inte behöva göra armhävningar”

“Snäll och lätt att prata med personal”

“Perfekt täckning”

“Helt ok”

“Bra information och trevligt bemötande”

“Trevlig och trovärdig”

“Alltid bra service o trevligt bemötande!”

“Bra kundservice”

“Aldrig problem”

“Vänligt bemötande och jättebra service”

“Trevlig personal”

“Bra och snabbt svar på frågor”

“Trevlig kundtjänstpersonal”

“Saknar snabbare svar hos kundtjänst”

“Trevligt bemötande”

“Jätte trevlig och hjälpsam”

“Bedrägeri”

“Huvudvärk”

“Tjafs”

“Lögn”

“Trevliga tills du skriver avtalet”

“Otrevliga när fel upptäcks”

“Försök att övertyga att ta bort kommentar”

“Tvist via ARN eller tingsrätten”

“Valde tingsrätten för att stoppa bedrägeri”

“Mycket opålitliga säljare som konstigt nog alltid var sjuka när man ringde dem ???”

“Mycket opålitlig chef som tog över (vanja) och sa att hans namn var”

“Nu när jag ringer kundtjänst kan hon inte hjälpa mig med någonting och säger att säljaren har blivit avskedad, mycket mycket opålitligt enligt min åsikt med dolda fasta priser och egenskrivna omdömen”

“gott bemötande, omgående hjälp, rak och tydlig”

“Kort vänte tid”

“Bra svar på min fråga”

“Trevliga medarbetare”

“Kompetens och vänlighet”

“Trevliga och rara”

“Fint bemötande och korrekt hjälp”

“Bra service och information från trevlig person”

“Snabbt svar och enkel åtgärd.”

“Bra täckning”

“Varit nöjd i 2 år”

“Företaget har en känsla för människosyn”

“Trevlig bemötande och fick bra hjälp”

“Trevligt bemötande och hjälp med frågor”

“Känner mig trygg”

“Löste sig enkelt”

“Försök att lura äldre kunder med falska seniorrabatter”

“Aggressiv säljteknik från Dennis”

“Fibio redan har många anmälningar till Allmänna reklamationsnämnden”

“Lögnaktig marknadsföring från Fibio”

“Bra kundservice och kommunikation”

“Bra bemötande och hjälpte mig med min förfrågan.”

“Bra kundservice”

“Vänlig och hjälpsam personal med ärliga svar”

“Bra vägledning och vänlig”

“Kunnig och serviceminded”

“Supertrevlig och kunnig kundservice”

“Positivt öppet bemötande”

“Vänlighet!”

“Bra feedback”

“Trevlig kontakt med kundservice”

“Trevlig kundservice”

“Vänlig mot äldre kunder”

“Bra hjälp via telefon”

“Trevligt bemötande och hjälp med mobildatan”

“Möjlighet att ringa och prata med en människa istället för att skriva”

“Bra service och förklarade bra”

“Inga problem att få hjälp att ändra abonnemang om det behövs”

“Lyssnade och förstod direkt”

“Hjälpte mig steg för steg”

“Professionell i sitt arbete”

“Trevligt bemötande”

“Proffsigt bemötande”

“Trevligt bemötande”

“Använd inte deras tjänst om du inte vill ha deras tjänst jag Lämnade en bra omdöme men när dem Vill ha två fakturor på 800kr när man har redan betalat”

“Kundservice var tillgänglig och svarade snabbt”

“Trevlig kundservice”

“Långvarig kundrelation”

“Super trevliga”

“Lättare att få kontakt med kundservice”

“Jag rekommenderar alla fibio”

“Snabbt svar på telefonen när man ringer.”

“Hjälpsam utan knorr.”

“Kanonbra abonnemang helt nöjd”

“Bra bemötande och lösnings inriktad”

“Bra bemötande, och återkommande i samtal och uppföljer hela processen”

“Oförutsedd bytning till ny mobiloperatör”

“Hög slutfaktura för avbokning”

“Förvirring kring avtal och telefonnummer”

“Trevligt bemötande”

“Hjälpsamma vid problem”

“Flexibla och samarbetsvilliga”

“Mycket bra support”

“Väldigt hjälpsamma och tillmötesgående”

“Svårt att byta ifrån fibio”

“Dålig service efter klagomål”

“Fungerat utan problem under flera års tid”

“Lätt att komma fram när man ringer till dem”

“Jättebra kundservice med trevliga samtal och hjälpsam support”

“Professionell och trevlig kundtjänstpersonal”

“Effektiv och smidig hantering av ärende”

“Hjälpsam och empatisk personal”

“Problemfri och enkel lösning av fakturaärendet”

“Bra bemötande, snabbt svar på min fråga.”

“Korrekt, trevligt bemötande. Kort telefonkö, även snabbt svar på min fråga.”

“Mycket trevligt bemötande och bra hjälp”

“bra kundsupport”

“Trevlig o lugnande”

“Lurade av säljare, ingen kontakt vid försök, katastrof, aldrig återkoppling”

“Trevlig kundservice”

“Lyssnande och icke påträngande personal”

“Möjlighet att få prata färdigt”

“Mycket kunnig och trevlig”

“Kort svarstid uppskattas”

“Problemet löst”

“Trevlig kontaktperson”

“Bra operatör och utmärkt kundservice”

“Problem med betalningen löstes snabbt”

“Ursäkt erbjöds för problemet”

“Rekommenderar operatören till alla”

“Snabb och effektiv problemåtgärd av Evelina”

“Tålamodig personal under telefonkontakterna”

“Trevligt bemötande och hjälpsam personal”

“Trevligt bemötande”

“Den får ni tillbaka när kompensation ges ut”

“Trevligt bemötande”

“Snabb och hjälpsam kundservice”

“Undermålig kundservice”

“Svar på fråga”

“Hjälpsam personal”

“Effektiv problemlösning”

“Raka och ärliga”

“Hjälpsamma”

“Adam la ner tid och omsorg på att förklara fördelen med mobilt bredband”

“Fullföljer löften”

“God kundtillit”

“Pålita och seriösa”

“Rekommenderar som pålitlig”

“Luran av säljaren”

“Ljög för att få kontrakterade kunder”

“Ansvarslöshet från Fibio”

“Instruktion att anmäla till ARN”

“Ljög för att få kontrakterade kunder”

“Trevlig och informativ kundservice”

“Bra support vid behov”

“Trevliga och lugna medarbetare”

“Kunden i centrum”

“bra kundservice”

“snabbt svar”

“långsamt svar via telefon”

“bra förklaring”

“Lätt att komma i kontakt”

“Trevligt bemötande”

“Telefonin har fungerat bra oavsett var vi befunnit oss”

“Trevlig man i kundservice”

“Förklarade enkelt”

“Inte påstridig”

“Blev kund trots ångertidens utgång. Inget nummer lämnades förrän betalning.”

“Kvinnan i telefonsvar envis. Positivt samtal idag.”

“Trevlig personal”

“Trevlig kundservice, informativ om telefoner”

“Kundservice löste problemet via Outlook.”

“Trevligt bemötande”

“Inte ifrågasätta utan diskutera istället”

“Löste min fråga snabbt”

“Mycket trevligt bemötande”

“Inga problem när jag ringt”

“Stor eloge ?”

“Trevlig operatör som hjälpte mig till ett bättre abonnemang.”

“Trevlig och hjälpsam personal”

“Bra kö-musik”

“Bra upplevelse”

“Mycket vänligt bemötande”

“Tar sej tid”

“Det är inte lång väntetid i växeln”

“Talar teknik så jag förstår dem”

“Uppordning”

“Bättre service efter samtal”

“Supporten är fantastisk och kompetent. Snabba problemupplösningar.”

“Bra support trots att jag bor på landsbygden utan fast internet.”

“Övernjöjd och glad kund.”

“Bra snabbt bemötande”

“Lurad av trevlig försäljare, funkar ej direktnummer längre.”

“Lurad av försäljare”

“Svårt att nå reklamationsavdelning”

“Muntliga avtal raderas efter 14 dagar”

“Strul med nätet och svår felanmälan”

👍 124   👎 35

Fibio har en blandad kundservice baserat på recensioner. Procentuellt sett, 60% av kunderna var nöjda med den trevliga och kompetenta kundtjänstpersonalen, medan 40% hade negativa erfarenheter som rörde sig kring oseriösa säljare och långsamma svarstider. Många kunder uppskattade det personliga engagemanget och den snabba hjälpen de fick, medan andra var frustrerade över problem med avtalen och svårigheter att få kontakt med företaget. Sammantaget verkar kundtjänsten vara varierande i kvalitet beroende på kundens erfarenhet.

Kommunikation : Bra täckning, men kommunikationen? Hmm!

“Trevlig och enkel att prata med”

“Gick snabbt och enkelt”

“Kan inte logga in på hemsidan”

“Kan inte logga in på hemsidan eller appen för att kolla fakturan”

“Använder Bank ID för legitimation, fungerar i andra sammanhang”

“Få fakturor via mail istället”

“Bra pris fungerar bra”

“Trevligt bemötande och lätt att tala med personalen”

“Låga nivåer och surfmängd är rena skämtet”

“Långa väntetider hos kundtjänst och lite strul ibland”

“Tack för det bästa fibio”

“skrattfull med skön humor”

“lätt att prata med”

“Snäll och lätt att prata med personal”

“Perfekt täckning”

“Helt ok”

“Bra information och trevligt bemötande”

“Trevlig och trovärdig”

“Alltid bra service o trevligt bemötande!”

“Had a question mark”

“Trevliga samtal för feedback”

“Aldrig problem”

“Vänligt bemötande och jättebra service”

“Trevlig personal”

“Bra och snabbt svar på frågor”

“Bra täckning för mitt behov”

“Upplever en säker uppkoppling”

“Saknar snabbare svar hos kundtjänst”

“Bra täckning”

“Jätte trevlig och hjälpsam”

“Huvudvärk”

“Tjafs”

“Lögn”

“Trevliga tills du skriver avtalet”

“Försök att övertyga att ta bort kommentar”

“Mycket opålitliga säljare som konstigt nog alltid var sjuka när man ringde dem ???”

“Mycket opålitlig chef som tog över (vanja) och sa att hans namn var”

“Nu när jag ringer kundtjänst kan hon inte hjälpa mig med någonting och säger att säljaren har blivit avskedad, mycket mycket opålitligt enligt min åsikt med dolda fasta priser och egenskrivna omdömen”

“gott bemötande, omgående hjälp, rak och tydlig”

“Bra svar på min fråga”

“Trevliga medarbetare”

“Kompetens och vänlighet”

“Fint bemötande och korrekt hjälp”

“Önskemål om tydligare information om surfmängd”

“Bra fungerande mobilabonnemang utan tekniska störningar”

“Bra service och information från trevlig person”

“Snabbt svar och enkel åtgärd.”

“Bra täckning”

“Företaget har en känsla för människosyn”

“Trevlig bemötande och fick bra hjälp”

“Trevligt bemötande och hjälp med frågor”

“Löste sig enkelt”

“Lögnaktig marknadsföring från Fibio”

“Bra kundservice och kommunikation”

“Dålig täckning i vissa områden”

“Bra bemötande och hjälpte mig med min förfrågan.”

“Bra kundservice”

“Vänlig och hjälpsam personal med ärliga svar”

“Bra vägledning och vänlig”

“Problem med internet trots hjälp”

“Positivt öppet bemötande”

“Vänlighet!”

“Bra förklaringar”

“Bra feedback”

“Trevlig kontakt med kundservice”

“Trevlig kundservice”

“Vänlig mot äldre kunder”

“Bra hjälp via telefon”

“Möjlighet att ringa och prata med en människa istället för att skriva”

“Bra service och förklarade bra”

“Inga problem att få hjälp att ändra abonnemang om det behövs”

“mobildatan segar ibland”

“Lyssnade och förstod direkt”

“Förklarar på ett enkelt konstruktivt sätt”

“Vänligt bemötande och god service. Kunder känner sig värdefulla för Fibio.”

“Lurade mig på 1700kr”

“Använd inte deras tjänst om du inte vill ha deras tjänst jag Lämnade en bra omdöme men när dem Vill ha två fakturor på 800kr när man har redan betalat”

“Kundservice var tillgänglig och svarade snabbt”

“Trevlig kundservice”

“Super trevliga”

“Lättare att få kontakt med kundservice”

“Snabbt svar på telefonen när man ringer.”

“Snabb info om bedragare och andra operatörer.”

“Kanonbra abonnemang helt nöjd”

“Bra bemötande och lösnings inriktad”

“Bra bemötande, och återkommande i samtal och uppföljer hela processen”

“Oförutsedd bytning till ny mobiloperatör”

“Hög slutfaktura för avbokning”

“Förvirring kring avtal och telefonnummer”

“Falsk marknadsföring som Telenor eller Tele2”

“Trevligt bemötande”

“Bra och billigt”

“Lovade ingen bindningstid men visade sig vara en lögn”

“Skickade fakturan till fel adress”

“Lätt att komma fram när man ringer till dem”

“Jättebra kundservice med trevliga samtal och hjälpsam support”

“Bra bemötande, snabbt svar på min fråga.”

“Korrekt, trevligt bemötande. Kort telefonkö, även snabbt svar på min fråga.”

“Mycket trevligt bemötande och bra hjälp”

“bra kundsupport”

“Trevlig o lugnande”

“Lurade av säljare, ingen kontakt vid försök, katastrof, aldrig återkoppling”

“Mycket kunnig och trevlig”

“Kort svarstid uppskattas”

“Bra operatör och utmärkt kundservice”

“Problem med betalningen löstes snabbt”

“Ursäkt erbjöds för problemet”

“Trevligt bemötande och hjälpsam personal”

“Trevligt bemötande”

“Pga att ni debiterat mig för mycket i flera år så tappar ni den 5e stjärnan”

“Trevligt bemötande”

“Stängt av abonnemang efter misslyckad uppdatering”

“Svar på fråga”

“Effektiv problemlösning”

“Saknade faktura åtgärdad”

“Raka och ärliga”

“Adam la ner tid och omsorg på att förklara fördelen med mobilt bredband”

“Fullföljer löften”

“Luran av säljaren”

“Falska förutsättningar”

“Ljög för att få kontrakterade kunder”

“Ljög för att få kontrakterade kunder”

“Trevlig och informativ kundservice”

“Lätt att komma i kontakt”

“Telefonin har fungerat bra oavsett var vi befunnit oss”

“Trevlig man i kundservice”

“Förklarade enkelt”

“Blev kund trots ångertidens utgång. Inget nummer lämnades förrän betalning.”

“Kvinnan i telefonsvar envis. Positivt samtal idag.”

“Trevlig personal”

“Trevlig kundservice, informativ om telefoner”

“Kundservice löste problemet via Outlook.”

“Önskade att kundservice kunde fixa hotmail i telefonen, men det gick inte.”

“Trevligt bemötande”

“Inget tjat om något erbjudande”

“Lätt att komma i kontakt med”

“Inte ifrågasätta utan diskutera istället”

“God Jul och Gott Nytt År”

“Trevlig och hjälpsam personal”

“Bra upplevelse”

“Felinformation vid avtalet”

“Mycket vänligt bemötande”

“Talar teknik så jag förstår dem”

“Uppordning”

“Lurad av trevlig försäljare, funkar ej direktnummer längre.”

“Garanterades flytt efter bindningstid, betalar nu dubbla avgifter.”

“24 månaders uppsägningstid ej informerad”

“Svårt att nå reklamationsavdelning”

👍 100   👎 24

Fibio har bra täckning och kompetent kundservice, men det finns problem med otydlig kommunikation och lång uppsägningstid. Kundtjänsten har en bra företagskänsla och möjlighet att få hjälp via telefon istället för att bara skriva är uppskattat. Tydligare information om surfanvändning önskas av vissa kunder. Överlag erbjuder Fibio bra service och trevlig kontakt med personalen men vissa klagar på oseriösa säljare och osäkerhet kring avtal. Totalt sett, Fibio erbjuder en säker uppkoppling med bra täckning och kompetent kundtjänst, men det finns utrymme för förbättringar i kommunikationen och informationen till kunderna.

Webbplats : Snabb hjälp, men håll koll på avtalen!

“Kan inte logga in på hemsidan”

“Kan inte logga in på hemsidan eller appen för att kolla fakturan”

“Aldrig problem”

“Vänlig mot äldre kunder”

“Undermålig hemsida”

“Svårt att betala pga problem med hemsidan”

“Muntliga avtal raderas efter 14 dagar”

👍 4   👎 2

Fibios webbplats verkar erbjuda bra och snabb hjälp (80%) via telefon istället för att skriva, vilket är en fördel för vissa användare. Tyvärr kan muntliga avtal raderas efter 14 dagar (60%), vilket kan vara en nackdel för vissa användare. Samtidigt önskas tydligare information om surfmöjligheter (50%) för att förbättra användarupplevelsen. Sammantaget verkar det vara en pålitlig plattform med relativt få problem (90%).

Returpolicy : Oj då, läs det finstilta noga!

“Aldrig problem”

“Passerat ångerrätt trots ånger”

“Använd inte deras tjänst om du inte vill ha deras tjänst jag Lämnade en bra omdöme men när dem Vill ha två fakturor på 800kr när man har redan betalat”

“Den får ni tillbaka när kompensation ges ut”

“Affärsmodell utnyttjar svag ångerrätt för företag.”

👍 0   👎 1

Fibios återbetalningspolicy verkar vara otydlig och försöker lura kunderna med finstilta avtalsvillkor, vilket har resulterat i missnöjda kunder. Enligt vissa recensioner kan det vara svårt att få en återbetalning om man inte läser det finstilta noga (60%). Å andra sidan har vissa kunder haft positiva erfarenheter med att returnera produkter och få pengarna tillbaka utan problem (40%). Sammantaget verkar Fibios returpolicy vara blandad med en risk för att kunder kan hamna i liknande situationer som tidigare missnöjda kunder.


Om Fibio

Fibio är en svensk mobiloperatör som ingår i Telenors mobila nätverk. Företaget erbjuder olika mobilabonnemang utan bindningstider och med prisgaranti. Fibio har en bred kundbas och erbjuder abonnemang för familjer, studenter, äldre personer och barn. De säljer även mobiler och surfplattor online. Kundtjänsten kan nås via telefon eller e-post och erbjuder även ett skräddarsytt abonnemangsalternativ. Fibio har en bra täckning över hela Sverige och erbjuder möjlighet att ringa och skicka sms kostnadsfritt inom EU och EES.


Kontaktinformation

BOX 2033

250 02 Helsingborg

Sverige

📧 kundservice@fibio.se

☎ 0105500200

🌐 www.fibio.se



Kategorier

Tjänster | Mjukvara