Stance

20 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Stance kommer från 20 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Stance:

TrustPilot (20)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikation av Stance kan vara bristfällig med dålig kundtjänst och problem med att svara på e-post (25%). Å andra sidan, strumporna anses vara av hög kvalitet och med vacker design (75%). Bra kundservice och vänlighet är också på plussidan. Tyvärr finns det klagomål på för tjocka strumpor trots beskrivningen (50%) och tvättråden är inte tydligt angiven (50%). Sammantaget finns det utrymme för förbättring när det gäller kommunikation och produktinformation.

“Bristfällig kundtjänst, inget svar på e-post”

“Automatisk val av produkter utan möjlighet att välja”

“Tvättråden inte tydligt angiven”

“Dålig kommunikation.”

“bristfällig affärsmodell”

“svårt att beställa två separata prenumerationsartiklar med samma e-postadress”

“kundtjänst endast tillgänglig via text eller e-post”

“kräver skapande av ny e-postadress för att kunna skicka andra gåvor via prenumeration”

“För tjocka strumpor trots beskrivningen”

“Dreadful”

👍 2   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mr-Mrs Hall - 3 december 2023Trustpilot 🔗

  • Bra produkt, dålig kundservice
  • Dyr men hög kvalitet
  • Superbekväma och hållbara strumpor
  • Bristfällig kundtjänst, inget svar på e-post
  • Konkurrenter har bättre kundservice
  • Återvändningsprocess snabb och enkel

Keith Peters - 31 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Månadsprenumeration tvingar betala för strumpor inte vill ha
  • Automatisk val av produkter utan möjlighet att välja
  • Kräver personligen gå till postkontoret för att få pengarna tillbaka

customer - 10 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Bra kvalitet på produkterna
  • Produkterna krympte i tvätten
  • Tvättråden inte tydligt angiven

Yaz - 18 december 2020Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation.

Elissa Tognozzi - 21 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • bristfällig affärsmodell
  • svårt att beställa två separata prenumerationsartiklar med samma e-postadress
  • kundtjänst endast tillgänglig via text eller e-post
  • kräver skapande av ny e-postadress för att kunna skicka andra gåvor via prenumeration

Keila - 22 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänsten någonsin
  • För tjocka strumpor trots beskrivningen
  • Tvingad att betala returfrakt
  • Förlorad kund på grund av dålig kundservice

Chris Cooke - 19 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Dreadful

Mikke - 26 januari 2019Trustpilot 🔗

  • Sockorna är av hög kvalitet och designen är vacker
  • Bra kundservice och vänliga
  • Möjligheten att beställa i Europa
  • Sockorna är hållbara och av starkt material
  • Bra förpackning och leverans