Sinful

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9 för Sinful kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sinful:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sinful har en fördelaktig returpolicy med bra garantier utan strul, men nackdelar är att det är krångligt att byta varor individuellt och att det finns en hög returavgift på 70 kr. Informationen kring returer är tyvärr luddig och otydlig, vilket gör det svårt att lita på informationskällan. Det finns ingen möjlighet till gratis retur och det är svårt att byta varor inom samma kategori. (30%)

“Fick trasig produkt vid min andra beställning”

“Slipper irriterande i paketområdet”

“Bra garantier utan strul”

“Nej då måste jag returnera hela paketet och sen beställa ett helt nytt paket, anständigt!”

“I 'shopping-samhället' är man van med att få gratis retur, men det ingår inte. Absolut jag kan betala en slant, men 70 kr är ganska mycket och dessutom är deras 'frågor och svar' sida väldigt otydlig kring returer.”

“Problem med returetikett och betalning av frimärken”

“Bedrägeributik”

“Använda grejer skickade tillbaka som nya”

“Bevis med bilder på oskadade produkter”

“Erkände användning utan kvitto och erbjöd direkt lösning”

👍 7   👎 15

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Petra Torresan - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick trasig produkt vid min andra beställning

Lasse - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gjorde kulor mer behagliga
  • Bästa investeringen för självkänslan
  • Slipper irriterande i paketområdet

Stefan - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Trevligt att handla
  • Snabba leveranser
  • Hjälpsam kundservice
  • Bra garantier utan strul

Anonym - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra hemsida. Föll för '3 för 249 kr' erbjudandet. Var inte toppenkvalitet men det är vad man kan förvänta sig för en billig peng.
  • Nej då måste jag returnera hela paketet och sen beställa ett helt nytt paket, anständigt!
  • I 'shopping-samhället' är man van med att få gratis retur, men det ingår inte. Absolut jag kan betala en slant, men 70 kr är ganska mycket och dessutom är deras 'frågor och svar' sida väldigt otydlig kring returer.
  • Anständigt att få ta saken i egna händer för att jag inte litar på deras luddiga information.
  • Så absolut beställ från sinful, men va säker på vad du vill ha för returnera rekommenderar jag inte.

Martin Blomberg - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med returetikett och betalning av frimärken

Oj - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeributik
  • Mysterium att de finns på nätet
  • Kontakt med allmänna reklamationsnämnden
  • Felaktiga produkter
  • Använda grejer skickade tillbaka som nya
  • Bevis med bilder på oskadade produkter
  • Varning att inte handla härifrån

Christoffer - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb och bra service efter en Defekt produkt
  • Kundsupport svarade snabbt och löste problemet effektivt
  • Erkände användning utan kvitto och erbjöd direkt lösning
  • Vänliga och hjälpsamma i kommunikationen

Roger Fransson - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten var av dålig kvalitet
  • Dålig kommunikation och kundservice
  • Problem med leverans och returpolicy
  • Höga priser för produkterna

Fanny Krol - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Supersnabb hantering och bra kommunikation gällande reklamation

Andreas Eriksson - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans och fantastisk service.
  • Köpte en leksak som tyvärr pajade, de skickade en ny direkt. Inga frågor ställdes.
  • Jag är mycket nöjd.

Eva Annika - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastisk service
  • Enkla reklamationer

Linnéa Rosenquist - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb respons på klagomål
  • Presentkort som kompensation

Max - 4 år sedan

  • Jobbig med retur
  • Beställt fel vara
  • Internet affär riskabelt