Sembo

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9 för Sembo kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sembo:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sembo erbjuder en blandad kundservice enligt recensionerna. Fördelarna inkluderar personlig hjälp (20%), professionellt bemötande (15%), trevligt bemötande (10%), snabb återkoppling (10%) och hjälpsam personal (10%). Nackdelarna är brist på kommunikation och otillfredsställande svar från kundservice (15%), extra kostnader och problem med betalning (10%), svårighet att få åtgärd eller kompensation (15%) samt svårigheter med delbetalning och ombokning (5%). Det verkar som att kundservicen kan vara inkonsekvent och behöver förbättras för att upprätthålla en hög standard.

“Trevlig kundservicepersonal”

“Hjälpsam personal i servicedesken”

👍 52   👎 37

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jonas - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Trevlig kundservicepersonal
  • Hjälpsam personal i servicedesken