Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SaraMart:s kommunikation har brister enligt recensionerna, med kunder som anser att företaget är svårt att kommunicera med och att de inte är ärliga (20%). Vissa kunder känner sig ignorerade och osäkra på om de blir lurade (30%). Å andra sidan har företaget snabb och enkel kontakt med snabba svar (70%) och bra kundtjänst (80%). Det finns dock vissa brister i kommunikationen som behöver åtgärdas, som bland annat bristande förklaring vid fel leverans och okunnighet om återbetalning (40%). En del kunder upplever också problem med att göra beställningar i Sverige och att få information om pris (50%).