Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Rover har en bristfällig kundservice med lång väntetid för reparationer och en avsaknad av ersättningsbil efter lång väntetid. Kundtjänsten ignorerar kunder och hänvisar till återförsäljaren istället för att lösa problem direkt. Det finns en allmän brist på respons och kommunikation vilket leder till en stressig upplevelse för kunderna. Ett stort antal klagomål på rude och not very helpful dealerships ger en bild av en osäker support och dålig kundvård. Det finns även problem med språkbarriärer och fördröjningar i reparationer som inte motsvarar kostnaden för bilen. Sammantaget är Rover's kundservice otillfredsställande och behöver förbättras avsevärt för att tillfredsställa kundernas behov. (43%)