Rover

45 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9.2 för Rover kommer från 45 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Rover:

TrustPilot (45)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Rover är en bil som har blandade recensioner och ger en övergripande bild av att vara en dyr bil med brister i teknologi och tillförlitlighet. Leverans och kundservice är oorganiserade och långsamma, vilket kan vara frustrerande för kunderna. Kommunikationen är bristfällig och supporten är osäker, vilket leder till missförstånd och långa väntetider. Hemsidan har bristande information och högre priser, medan returpolicyn är förvirrande och kan leda till besvikelser. Det är viktigt att Rover förbättrar sin kundservice, kommunikation, och returpolicy för att öka kundnöjdheten och förtroende. (47%)

Produkt

“Bra service”

“Enkel och rättvis”

“Enkelt och smidigt”

“Trygghet”

“Känns pålitligt och bra.”

“Fantastisk tjänst”

“Enkel att använda och bra hundvakt!”

“Bra hundvakt”

“Lätt, säkert, smidigt”

“Enkelt att använda, bra presentation av kandidater, lätt att boka”

“Allt gick mycket bra och smidigt, vi kände oss trygga”

“Lilla Vilda hade en fin vecka i Växjö”

“Smidigt och lätt att använda Rover.”

“Superbra tjänst”

“Hjälpsam app”

“Bra app”

“Fantastiskt sätt att kunna boka djurpassning och få direkt respons”

“Fungerade toppen”

“Allt går bra”

“Båda vi och våran hund är mycket nöjda”

“Möjligheten att se omdömen på hundvakter”

“Enkelt att använda”

“Enkelt lätt och pålitligt!”

“Enkelt att boka en bra hundvakt.”

“Smidigt och tryggt”

“Bilder som visade hur mycket hunden trivdes”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Krånglig app”

“Onödigt krånglig app som ej ger nödvändig information”

“Enkel att använda”

“Bekvämt betalningssystem”

“Kunnig, lugn och trygg hundvakt”

“Blev bra”

“Funkade bra med bet”

“Toppklass service och omsorg om djuret”

“Bra erfarenhet med hundvakt Joel”

“Fungerade utmärkt”

“Lugn och kärleksfull vistelse”

“Bra reservmatte”

“Kommer att nyttja Rover även fortsättningsvis vid behov”

“fungerade jättebra”

“Nöjda hundar”

“harmonisk hund och städat hem”

“Fungerade utmärkt”

“Smidig app”

“Lätt att använda”

“Bra utbud av hundvård”

“Bra betaltjänst”

“Bra hundvakter”

👍 21   👎 136

Rover är en bil som har blandade recensioner. Vissa kunder har klagat på reservdels hantering, misslyckade reparationer och bristande kvalitet, medan andra har berömt bilarna som "lovely". Många har haft problem med teknologin, tillförlitligheten och priset. Det har även rapporterats om långa väntetider för reservdelar och höga reparaturkostnader. Däremot har vissa kunder haft en positiv upplevelse jämfört med andra återförsäljare och har varit nöjda med set-upen och effektiviteten. Sammantaget verkar Rover vara en dyr bil med brister i teknologi och tillförlitlighet, men vissa kunder har ändå haft en positiv upplevelse. (60%)

Leverans

“Bra service”

“Enkelt och smidigt”

“Lätt, säkert, smidigt”

“Lilla Vilda hade en fin vecka i Växjö”

“Enkelt och smidigt att få hjälp”

“Allt går bra”

“Bra sökfunktion för hundvakter”

“Enkelt lätt och pålitligt!”

“Smidigt och tryggt”

“Ej levererar”

“Blev bra”

“Trygg och pålitlig hantering av djuret”

“Fungerade utmärkt”

“Perfekt passning”

“fungerade jättebra”

“Problem med leverans”

“harmonisk hund och städat hem”

“Fungerade utmärkt”

👍 7   👎 73

Rover leverans har en lång väntetid för reparationer och reservdelar, vilket leder till besvärliga förseningar och missnöjda kunder. Trots insamling och leveransservice tar det lång tid att få bilen tillbaka, och många kunder klagar på brister i reservdelsbehandlingen. Det finns även klagomål på dålig kundservice och problem med reparationstider och leverans av reservdelar. Sammantaget verkar Rover leverans vara oorganiserad och långsam, vilket kan vara frustrerande för kunderna. (37.5%)

Kundtjänst

“Bra service”

“Enkelt och smidigt”

“Trygghet”

“Känns pålitligt och bra.”

“Ej pålitliga hundvakter, Ingen ansvarstagande från Rover”

“Hunden blir skadad hos hundvakterna”

“Rover tar inget ansvar”

“Fantastisk tjänst”

“Enkel att använda och bra hundvakt!”

“Bra hundvakt”

“Lätt, säkert, smidigt”

“Allt gick mycket bra och smidigt, vi kände oss trygga”

“Utmärkt omsorg om våra två katter”

“Lilla Vilda hade en fin vecka i Växjö”

“Hon togs emot med kort varsel”

“Vi lämnar henne gärna där igen”

“Superbra tjänst”

“Hjälpsam app”

“Bra app”

“Enkelt och smidigt att få hjälp”

“Fantastiskt sätt att kunna boka djurpassning och få direkt respons”

“Trevlig familj och enkel betalning och återbetalning vid ej utnyttjad tjänst”

“Allt går bra”

“Mitt fel att jag ser dåligt och bokade med misstag”

“Båda vi och våran hund är mycket nöjda”

“Madeleine och hennes gäng recommends hjärtlig”

“Bra sökfunktion för hundvakter”

“Bra kontakt”

“Enkelt lätt och pålitligt!”

“Enkelt att boka en bra hundvakt.”

“Smidigt och tryggt”

“Bra kundtjänst”

“Tryggt och säkert”

“Kunnig, lugn och trygg hundvakt”

“Blev bra”

“Toppklass service och omsorg om djuret”

“Trygg och pålitlig hantering av djuret”

“Bra erfarenhet med hundvakt Joel”

“Fungerade utmärkt”

“Glad att jag hittade Cathy”

“Lugn och kärleksfull vistelse”

“Bästa tänkbara omvårdnaden”

“fungerade jättebra”

“väldigt bra”

“Inkonsekvent service”

“Otydliga villkor”

“Hjälpsam personal”

“seriös och ansvarstagande tjej”

“Smidig app”

“Bra service”

“Bra vid rätt beställning, dåligt vid misslyckad leverans”

“dålig sida”

👍 23   👎 208

Rover har en bristfällig kundservice med lång väntetid för reparationer och en avsaknad av ersättningsbil efter lång väntetid. Kundtjänsten ignorerar kunder och hänvisar till återförsäljaren istället för att lösa problem direkt. Det finns en allmän brist på respons och kommunikation vilket leder till en stressig upplevelse för kunderna. Ett stort antal klagomål på rude och not very helpful dealerships ger en bild av en osäker support och dålig kundvård. Det finns även problem med språkbarriärer och fördröjningar i reparationer som inte motsvarar kostnaden för bilen. Sammantaget är Rover's kundservice otillfredsställande och behöver förbättras avsevärt för att tillfredsställa kundernas behov. (43%)

Kommunikation

“Enkel och rättvis”

“Enkelt och smidigt”

“Trygghet”

“Känns pålitligt och bra.”

“Fantastisk tjänst”

“Enkel att använda och bra hundvakt!”

“Hon togs emot med kort varsel”

“Smidigt och lätt att använda Rover.”

“Superbra tjänst”

“Hjälpsam app”

“Enkelt och smidigt att få hjälp”

“Fantastiskt sätt att kunna boka djurpassning och få direkt respons”

“Fungerade toppen”

“Trevligt med uppdatering via appen från hundpassaren”

“Allt går bra”

“Möjligheten att se omdömen på hundvakter”

“Enkelt att använda”

“Bra kontakt”

“Enkelt att betala och boka”

“Enkelt lätt och pålitligt!”

“Enkelt att boka en bra hundvakt.”

“Smidigt och tryggt”

“Bilder som visade hur mycket hunden trivdes”

“Krånglig app”

“Onödigt krånglig app som ej ger nödvändig information”

“Hopplös att navigera”

“Bra men jobbigt att sidan delvis är på engelska”

“Blev bra”

“Funkade bra med bet”

“Kommunikation, info+++++”

“Bilder skickades dagligen och höll mig uppdaterad”

“Bra erfarenhet med hundvakt Joel”

“Fungerade utmärkt”

“Perfekt passning”

“Glad att jag hittade Cathy”

“fungerade jättebra”

“Dålig kommunikation”

“seriös och ansvarstagande tjej”

“täta uppdateringar i bild och text”

“Fungerade utmärkt”

“Smidig app”

“Klar info”

“Bra betaltjänst”

“Bra vid rätt beställning, dåligt vid misslyckad leverans”

“dålig sida”

👍 4   👎 74

Rover har en allvarlig brist på kommunikation och kundservice, vilket resulterar i missförstånd, långa väntetider och svårigheter att få adekvat support. Många kunder klagar på bristen på svar, långsamma svarstider och att de ofta ignoreras av företaget. Dessutom finns det problem med språkbarriärer och missnöje med servicekvaliteten från återförsäljare. Trots att vissa kunder har haft positiva erfarenheter jämfört med andra återförsäljare, verkar bristen på kommunikation och support vara en genomgående negativ punkt för Rover baserat på recensionerna (47%).

Webbplats

“Bra service”

“Mycket bra och lätt att boka”

“Bra hundvakt”

“Enkelt att använda, bra presentation av kandidater, lätt att boka”

“Smidigt och lätt att använda Rover.”

“Bra app”

“Trevligt med uppdatering via appen från hundpassaren”

“Möjligheten att se omdömen på hundvakter”

“Hemsidan knepig”

“Krånglig app”

“Onödigt krånglig app som ej ger nödvändig information”

“Hopplös att navigera”

“Enkel att använda”

“Tryggt och säkert”

“Bra men jobbigt att sidan delvis är på engelska”

“Perfekt passning”

“Glad att jag hittade Cathy”

“Smidig app”

“Lätt att använda”

“Bra hundvakter”

“dålig sida”

👍 2   👎 2

Rover's hemsida har bristande information om status (25%), högre priser jämfört med andra ställen (20%) och ibland är det trångt med människor (10%). Å andra sidan erbjuder de bilar som kan vara svåra att försäkra (45%) vilket kan vara ett problem för vissa kunder.

Returpolicy

“Vi lämnar henne gärna där igen”

“Trevlig familj och enkel betalning och återbetalning vid ej utnyttjad tjänst”

“Återbetalningspolicy inte följd”

👍 1   👎 10

Rovers returpolicy har generellt sett en förvirrande (67%) och otydlig (50%) politik när det gäller garantier och återbetalningar. Tyvärr kan vissa problem såsom sprickor i lädret på armstödet inte täckas av garantin (67%), vilket kan leda till besvikelser. Dessutom verkar det finnas brister i kommunikationen kring returpriser och ersättningar, vilket kan leda till förvirring och missnöje hos kunderna. Det verkar även finnas problem med kvaliteten på reparationer och service, vilket kan resultera i slitage och problem som inte täcks av garantin. Det är viktigt att Rovers returnpolicy blir tydligare och mer kundvänlig för att undvika missnöjda kunder i framtiden.


Om Rover

Rover är en amerikansk företag som grundades 2011 och fungerar som en onlineplattform för att koppla ihop husdjursägare med tjänster såsom hundrastning, husdjurspassning, och dagvård för husdjur. Plattformen syftar till att göra det enklare för husdjursägare att hitta pålitlig och kärleksfull vård för sina djur. Företaget har sitt huvudkontor i Seattle, Washington, och erbjuder sina tjänster i flera länder runt om i världen.


Kontaktinformation

🌐 www.rover.com



Kategorier

Tjänster | Hus & Trädgård