Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. I kommunikationsavdelningen hos REVOLVE finns det både positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. Kundservice och svarstider ges höga betyg med en frekvens på 90%. Snabba och okomplicerade kontakter har uppskattats med en frekvens på 80%. Däremot har flera kunder rapporterat långdragna strider om återbetalningar, vilket har lett till frustration och besvikelse. Risken för bedrägeri är också en oro, vilket har nämnts av flera kunder med en frekvens på 60%. Trots detta erbjuds ett imponerande urval av design och en positiv första orderupplevelse uppskattas av många kunder. Det finns också ett mönster av bristande information och otydliga priser som har lett till besvikelser hos vissa kunder. Totalt sett finns det fortsatt utrymme för förbättringar inom kommunikationen hos REVOLVE för att öka kundnöjdheten.