Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Readlys kundtjänst får blandade recensioner, där vissa kunder hyllar dess kanonbra support och viktigheten av denna funktion (70%), medan andra kunder klagar på bristande återbetalningspolicy och uppger att de kommer att säga upp sitt abonnemang om ingen förbättring sker (30%). Trots detta verkar många vara nöjda med möjligheten att dela med sig av det stora utbudet av tidningar till fördelaktigt pris och att enkelt kunna läsa dagstidningar och magasin på ett smidigt sätt (60%). Sammantaget verkar supporten vara en viktig faktor för kunderna och Readly har potential att förbättra sina tjänster för att behålla sina användare.