Prylstaden

32 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.4 för Prylstaden kommer från 32 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Prylstaden:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (29)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Prylstaden har en generös och flexibel returpolicy med möjlighet till full återbetalning (50%). Enkel och smidig returhantering samt snabb ny leverans vid behov (30%). Tyvärr kan företaget kräva att kunden betalar för returfrakten (10%) och ibland kan det vara krångligt att göra en retur (10%). Sammantaget verkar dock Prylstaden erbjuda en bra kundservice och möjlighet att lösa problem med produkter utan problem.

“Företaget kräver att kunden betalar returfrakt”

👍 27   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Joel - 1 augusti 2022

  • Knappskydden var slut utan att hemsidan hade uppdaterats
  • Fel produkt skickades som ersättning
  • Företaget kräver att kunden betalar returfrakt
  • Oseriös information på hemsidan