Proffsmagasinet

12 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Proffsmagasinet kommer från 12 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Proffsmagasinet:

OmdömesStälle (5)
TrustPilot (7)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Proffsmagasinets kundtjänst har blandade recensioner. Många kunder är nöjda med den super trevliga personalen, snabb och proffsig hjälp, effektiv hantering av leveransproblem och enkla köpupplevelser. Tyvärr är det också kunder som upplever bristande kommunikation, dålig produktkunskap och problem med leverans- och betalningsinformation. Sammanfattningsvis ger kunderna en övervägande positiv bild av kundservicen, men det finns utrymme för förbättringar. (62%)

“Mycket nöjd med varan”

“slut i lager utan information”

“brist på kompensation”

“Kundtjänsten erbjudande var inte tillfredsställande”

“kommer inte att handla där igen”

“ingen vara levererad”

“Företaget svarar varken på mail eller telefon”

👍 51   👎 31

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Åke - 8 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Mycket nöjd med varan

Andrea - 31 augusti 2022

  • lång leveranstid
  • slut i lager utan information
  • brist på kompensation

Johannes - 7 juli 2022

  • Varor inte skickade i tid
  • Missnöjd med kommunikationen
  • Förseningar på leveranser
  • Kundtjänsten erbjudande var inte tillfredsställande
  • Projekt försenat
  • Proffsmagasinet är inte proffs på leveranser och projekt
  • Beställ i god tid från Proffsmagasinet

Jörgen Classon - 18 januari 2022

  • långa leveranstider
  • kommer inte att handla där igen

Karin - 14 december 2021

  • ingen vara levererad
  • Företaget svarar varken på mail eller telefon