Proffsmagasinet

12 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Proffsmagasinet kommer från 12 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Proffsmagasinet:

OmdömesStälle (5)
TrustPilot (7)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Proffsmagasinet har en blandad kommunikation med kunderna. Trots vissa positiva kommentarer om trevlig personal och bra kundservice, finns det många klagomål om bristande information och kommunikation (50%), försenade leveranser (30%), och problem med betalningsprocessen (20%). Det verkar vara en del förbättringsområden för företaget när det gäller att hålla kunderna informerade och leverera i tid.

“Ständiga uppmaningar att lämna omdöme”

“Frustrerande mängd mejlutskick”

“Minska mängden mejlutskick”

“Hittar produkter man inte finner på andra webbplatser”

“Missnöjd med kommunikationen”

“lockpriser och sen inte kunna leverera”

“bristande information och kommunikation”

“osäker leverans inför jul”

“ingen vara levererad”

“Företaget svarar varken på mail eller telefon”

👍 15   👎 46

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kungälvs Bildemontering Aktieb - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ständiga uppmaningar att lämna omdöme
  • Frustrerande mängd mejlutskick
  • Minska mängden mejlutskick

Anders - 20 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hittar produkter man inte finner på andra webbplatser

Johannes - 7 juli 2022

  • Varor inte skickade i tid
  • Missnöjd med kommunikationen
  • Förseningar på leveranser
  • Kundtjänsten erbjudande var inte tillfredsställande
  • Projekt försenat
  • Proffsmagasinet är inte proffs på leveranser och projekt
  • Beställ i god tid från Proffsmagasinet

Jerker Svensson - 15 december 2021

  • lockpriser och sen inte kunna leverera
  • efterlevnad av leveranstider
  • bristande information och kommunikation
  • osäker leverans inför jul

Karin - 14 december 2021

  • ingen vara levererad
  • Företaget svarar varken på mail eller telefon