Plusshop

115 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för Plusshop kommer från 115 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Plusshop:

OmdömesStälle (13)
TrustPilot (102)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Plusshop har en flexibel returpolicy, vilket gör det enkelt att säga upp medlemskap (100%) om du inte är nöjd. Tyvärr erbjuds ingen återbetalning (0%) och felaktiga betalningar kan vara svåra att lösa utan att kontakta banken. Ersättning kan ges, men det kan ta upp till en månad att få den (50%). Det löpande medlemskapet kan vara bekvämt, men det finns ingen bekräftelse på betalningen (0%).

“Sade upp mitt konto flera månader sedan men fortsätter att debiteras”

“Utgångna ansiktsmasker”

“Svårt att få tillbaka pengarna”

“Fick fel grejer”

“Ingen hjälp vid retur”

“Pengar återbetalda men ingen förklaring”

“Låst abonnemangsform utan enkel uppsägning”

“Inkasserat avgifter utan tillstånd”

“Dålig service”

“Läs villkoren noggrant”

👍 5   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

bjön björnsson - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Sade upp mitt konto flera månader sedan men fortsätter att debiteras

Tetiana - 22 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Utgångna ansiktsmasker

Olle Skiöld - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Tar ens pengar
  • Ostyrda avgifter varje månad
  • Svårt att få tillbaka pengarna
  • Dålig kommunikation angående avgifter
  • Svårt att avsluta prenumerationen

Kumara batagalla - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Fick fel grejer
  • Ingen hjälp vid retur
  • Dålig kommunikation

Peter Lindström - 29 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fått två leverantörer av Er
  • Ingen info om leverans
  • Pengar återbetalda men ingen förklaring
  • Saknas information om leveransen
  • Väntar på vara utan information

Roberto Ghetu - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Låst abonnemangsform utan enkel uppsägning
  • Svårt att kontakta företaget
  • Kriminella aktiviteter
  • Inkasserat avgifter utan tillstånd

MJ - 29 december 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig service

Hennadii Kharchenko - 18 september 2023Trustpilot 🔗

  • Läs villkoren noggrant

Svenåke Boström - 26 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Tydligare information om medlemskap
  • Kundsupport

F. Mårtensson - 15 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Debiteras för medlemskap trots uppsägning

Anastasija - 25 april 2023Trustpilot 🔗

  • Blev debiterad fel summa pengar
  • Obefogad debitering
  • Kundtjänst svarade inte
  • Svårt att få kontakt med företaget
  • Föremål levererades utan beställning
  • Svårt att få information om returnering
  • Problem med webbplatsens säkerhet

Adam - 28 januari 2022

  • Medlemskap utan klar anledning och obemärkta avgifter
  • Dyr läxa
  • Ingen transparent kommunikation
  • Ingen möjlighet till återbetalning

Faten - 7 februari 2021

  • Enkelt att säga upp medlemskap

Jacob Goz - 22 december 2020

  • Bedragare och utnyttjare
  • Automatiskt debiterar kreditkortet varje månad
  • Rude customer service
  • Nekade återbetalning

Marwa - 27 november 2020

  • Avsluta medlemskap