Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten i OGame har blivit hårt kritiserad med många användare som upplever dålig service, bristande support och godtyckliga spärrningar. Många klagar på lång bearbetningstid, dålig balans för nya spelare och inkonsekvent bestraffning av regelöverträdelser. Det finns även anklagelser om bedrägeri och arrogans från stödet, samt en kritik mot bristande intresse och kompetens hos utvecklarna. Kunden ser ofta ut att vara i andra hand än vinst för företaget, vilket leder till att många avspärrningar och problem upplevs som orättvisa eller godtyckliga. Några fördelar som nämns är att det roligt för ärliga spelare med bugg användare hålls borta och att det finns många möjligheter i spelet (6%).